Gå til innhold

Så flaut..


Gjest Jente1994

Anbefalte innlegg

Gjest Jente1994

Jeg er jomfru og det er så flaut. Jeg føler skikkerlig sex-press. Folk spørr meg hele tiden om jeg er jomfru og da blir jeg flau når jeg sier ja. Jeg har skikkelig lyst til å lyve og si at jeg har hatt sex. Nå er man liksom mislykka om man ikke har hatt sex. og veldig mange i klassen har hatt det, og da er det enda flauere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når folk spør om du er jomfru så svarer du "og hva faen har du med det?". Jeg skjønner at dette sikkert er noe som blir snakka mye om i vennegjengen din og rundt forbi, men det er i høyeste grad en privatsak og hvis du ikke vil snakke om det så er du i din fulle rett til det.

Og man er IKKE mislykka hvis man ikke har hatt sex. Folk sparer seg av forskjellige grunner, noen er ikke klare, noen vil vente til de finner en partner som det er verdt å miste jomfrudommen til, og andre igjen har helt andre grunner. Uansett er det ditt valg når det skal skje, og om det i det hele tatt skal skje.

Vil du helst være litt (ubegrunnet) flau for at du er jomfru, eller angre som en gris fordi du hoppa til sengs med noen bare fordi vennene dine hadde gjort det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du er 94 modell. Du har ingenting å være flau over! Ta den tiden du trenger, og vær sikker på at det er det du vil før du bestemmer deg for en dag å ha sex. Det viktigste er at du er trygg på, og forelsket i den personen du velger skal være din første. Din første gang skal være et minne for livet, og det er ditt eget ansvar å se til at det blir et godt et!

Når du blir eldre vil du se at guttene rundt deg setter pris på jenter som har ventet med sex, og er sikre på seg selv. Hvis noen spør deg om du fortsatt er jomfru synes jeg du skal svare at det er ikke noe de har noe med, for det har de faktisk ikke. Det er din kropp, og sex er ikke noe som skal forhastes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forståelse for at dette kan være en vanskelig situasjon, men jeg lover deg at du ikke kommer til å angre på at du ikke har "feid over" alt og alle når du blir litt eldre. Jeg vet hvordan det er å være den siste i venneflokken, men det er noe jeg er stolt og glad for i dag. Man er ikke mislykket fordi man ikke har hatt sex, men fornuftig! :) Alle kan ha sex, men ikke alle klarer å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 16 følte jeg det på samme måte som du. Jeg var flau over å være jomfru og følte at alle de populære hadde hatt sex. De snakket mye om sex, og jeg hadde liksom ikke peiling på det de snakka om. Jeg var ikke særlig populær, så trodde vel at hvis jeg bare hadde sex så ville jeg bli en av de andre.

Dette førte til at jeg ble medlem på en datingside på nett. Der kom jeg i snakk med mange menn, de fleste var nesten 20 år eldre enn meg. Jeg gikk med på å møte en av dem, og jeg visste godt at han ville ha sex. Så min første gang ble med en mann som var 20 år eldre enn meg og som jeg kun visste fornavnet på (ikke sikkert det var rett navn en gang), og det hele skjedde i en bil parkert på en mørk skogsvei.. Når jeg ser tilbake på det så skjønner jeg jo at det fort kunne blitt farlig, ingen visste hvor jeg var.

Poenget er at jeg angrer på det. Jeg skulle gitt mye for å kunne gå tilbake og gitt meg selv litt selvtillit sånn at jeg ikke hadde tydd til en så desperat løsning. Jeg lot meg utnytte, og det verste er at det ikke ble med den ene gangen. Jeg ville ha noen som brydde seg om meg, som var glad i meg, men denne mannen kunne ikke brydd seg mindre. Det var sex han ville ha, ikke meg. Jeg misunner virkelig de som var jomfruer på vgs, de som ventet på den rette eller ikke var klare. Jeg ble ikke noe mer populær fordi jeg hadde hatt sex. Jeg var den samme jenta.

Mitt råd til deg er at du bør være stolt over å være jomfru. Folk merker fort dersom du er flau når du sier at du er jomfru. Da ser de at du er sårbar, og de kan utnytte situasjonen til å hakke på deg. Hvis du sier det med stolthet eller som om du ikke bryr deg, så bryr ikke andre seg heller. Noen av jentene på vgs kunne si at "ja, jeg er jomfu. Jeg har ikke funnet en jeg vil ha sex med ennå." Da høres de jo kresne ut, noe som er bra.

Håper du har litt mer vett og selvtillit enn det jeg hadde da jeg var på din alder. Nå er jeg forresten 22 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 31 år og er fortsatt jomfru :fnise:

Er ikke noe vits i å bare ha sex for i ha noe å fortelle venneflokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som de andre her skriver: jeg skjønner godt at det er vanskelig. Man føler presset, og vil ikke være den eneste som ikke har gjort det.

Men du kommer ALDRI til å angre dersom du venter med å ha sex til du møter en fyr som du liker. Jeg angrer på første fyren jeg hadde sex med, og skulle ønske jeg venta i stedet for å la meg presse inn i situasjonen.

Det er dessuten sjeldent at gutter syns det er negativt med jenter som har hatt få partnere, eller ventet med å ha sex til de følte seg klare.

Og til sist: om noen år kommer ikke sex til å være like spennende, for da gjør alle det. Det blir "old news", og ikke spennende på samme måte som når man er 16.

I akkurat dette tilfellet er det bedre å angre på noe du ikke har gjort, enn noe du har gjort :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jeg var 18 før jeg hadde samleie første gangen :)

Hadde kost meg med et par stykker før den tid, men gikk ikke hele veien for jeg var ikke klar :) (Og de aksepterte det faktisk :) )

Absolutt ikke flaut, og helt riktig i mitt tilfelle! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre her skriver: jeg skjønner godt at det er vanskelig. Man føler presset, og vil ikke være den eneste som ikke har gjort det.

Men du kommer ALDRI til å angre dersom du venter med å ha sex til du møter en fyr som du liker. Jeg angrer på første fyren jeg hadde sex med, og skulle ønske jeg venta i stedet for å la meg presse inn i situasjonen.

Det er dessuten sjeldent at gutter syns det er negativt med jenter som har hatt få partnere, eller ventet med å ha sex til de følte seg klare.

Og til sist: om noen år kommer ikke sex til å være like spennende, for da gjør alle det. Det blir "old news", og ikke spennende på samme måte som når man er 16.

I akkurat dette tilfellet er det bedre å angre på noe du ikke har gjort, enn noe du har gjort :)

Og da er det plutselig kult å være den eneste jomfrua! Jeg har bare hatt sex med 2stk, er 25 år. Folk synes det står respekt av det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...