Gå til innhold

Tannbleking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å bleke tenne i sommer, men vet ikke hvilket merke jeg skal velge, eller hvilken klinikk jeg skal kontakte.

Leste i en annen tråd om BriteSmile, og at dette blir brukt av tannleger. Er det sant?

Har lyst til å bleke hjemme hvis mulig, da det i samme tråd sto at hjemmebleking (med riktig blekemiddel fra tannlege) er det mest skånsomme.

Har nettopp vært hos tannlegen og har ikke (lenger :fnise: ) noen hull. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utlandet eks: Syden :)

Mange er kanskje skeptiske til det.. Men det funket for meg, smiler til alle jeg ser :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlandet eks: Syden :)

Mange er kanskje skeptiske til det.. Men det funket for meg, smiler til alle jeg ser :nigo:

Skal ikke til syden i sommer... ;)

Men bra å høre at det funker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til tannlegen og si du vil ha hjemmebleking : )

Da lager han blekskinner som passer perfekt til dine tenner. Så får du med blekmiddel hjem : )

Ikke noe vanskeliger en det.

Blekeskinnen kan vare i hvertfall 10 år. Og det er bare og kjøpe mer blekemiddel hos tannlegen.

Pris på blekeskinner ligger på mellom 1000-4000 avhengig av hvilken tannlege du velger : )

Blekemiddel er jeg litt usikker på men vi selger en blekesprøyte ( nok til to kjever) til 205 kr.

Og vær så snill ikke kjøp noe rart fra internett eller vita eller noe i den duren, det er MYE tvilsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp bleking hvor som helst, for å gjøre det hjemme. Du bør gjøre som sajk sier, dra til tannlegen å få støpt blekeskinne og få kjøpt ordentlig blekemiddel der. Det er det tryggeste, selv om det i utgangspunktet aldri er bra å bleke tennene da, du kan få følsomme tannhalser og slite med ising i ettertid. Men hva gjør man ikke for skjønnheten! ;) Noen tannleger kan også bleke tennene mens du er hos tannlegen. Men det er forkjellig fra klinikk til kinikk. Du må også ha alle tenne på stell før man bleker, altså ingen hull!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...