Gå til innhold

Microgynon


Avalon

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått akne av microgynon, sånn ca. 1 år ++ etter at dere begynte på dem?

Og jeg mener ikke en kvise eller fem i ansiktet, men rett og slett fullt akne utbrudd et eller annet sted på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg fikk også masse acne etter over 1 år med Microgynon. Hadde aldri hatt problemer med det før, og plutselig fikk jeg ansiktet fullt. Byttet til Yasmin, og kvisene ga seg etter ca 1 måned. Så det er tydeligvis mulig å reagere selv etter lang tid på samme pille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk eksem over hele kroppen og pusteproblemer. Gikk over da jeg sluttet på den pillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi såpass! Jeg har gått ¨på microgynon i flere år nå og ikke hatt noen problemer med den. Men yasmin og micro er veldig like piller da, sånn innholdsmessig. så rart at det skal være en forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gått på microgynon i fire+ år, og aldri hatt noen problemer med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke selv problemer med den, men min venninne fikk problemer med uren hud.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk utrolig mye kviser av cerazette, og byttet derfor til microgynon. Har nå godt på microgynon noen år, uten noen bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ok.

Håper at det ikke er pga pillene, siden jeg tåler fint lite av p-piller som er der ute, og jeg MÅ bruke p-piller, medisinske grunner for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt noen problemer med microgynon og har nå brukt de i 4+ år. Har opptill flere venninner som også bruker disse, og aldri hørt om noen problemer fra deres side heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Microgynon i litt over et halvt år, men måtte slutte fordi jeg ble så deprimert og rett og slett fæl. Humørsvingninger og skikkelig irritabel... stakkars kjæresten min!

Men huden var veldig fin den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...