Gå til innhold

Nummen i ansiktet av TV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger får jeg en mrkelig følelse i ansiktet av å se på TV. Det er som om huden blir nummen, og at den naturlig følelsen forsvinner. Det skjer når jeg føler at jeg ikke er helt med. Er det flere som har opplevd slik nummenhet i ubehagelige situasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger får jeg en mrkelig følelse i ansiktet av å se på TV. Det er som om huden blir nummen, og at den naturlig følelsen forsvinner. Det skjer når jeg føler at jeg ikke er helt med. Er det flere som har opplevd slik nummenhet i ubehagelige situasjoner?

Det hender jeg får slik nummenhet. Jeg kobler det til migrene. Stort sett er jeg forskånet fra mer enn nummenhet og aura, og slipper hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det som Mixelite, i forbindelse med migrene. Heldigvis er det sjeldent, men jeg kan bli nummen nedover armene også i den forbindelse. Har du migrene, ts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke noe særlig migrene. Kan få vondt i hodet av for mye lesing, eller hvis det er kaldt til nakken, eller hvis det er noe annet som irriterer meg. Hvis jeg har spist for lite mat.

Jeg får slik nummenhet hvis jeg er i en ubehagelig situasjon, og at jeg føler jeg blir passiv. Har opplevd det med TV, hvis det er noen ubehagelige program, og jeg ikke kommer på at jeg bør slutte å se på TV. Hvis det er krigsprogram for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...