Gå til innhold

kordan står æ fram? Må æ?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Meg, eller?

æ har holdt på en hemmelighet i lang ti nu. æ e bifil. æ har visst d her i et år nu, men må æ stå fram? må æ skuffe alle æ e gla i? d her gnage mæ jo, og æ vil jo gjerne få d ut før æ sprekke helt, men må d vær så humla vanskelig? ka ska æ gjør? æ klare ikke mer!

Hjælp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du si noe ,da? Seksualivet/kjærlighetslivet ditt angår vel ingen andre?

Om familie/venner spør, kan du ikke bare si . Ja, sånn er det.

Muligens jeg er naiv, kan jo hende det ville bli stor oppstandelse i dine omgivelser, men dette er jo din egen sak og ingen ting du er forpliktet til å rope ut om fra hustaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må ikke!!

Di legning er din sak. Men dersom du kommer hjem med en kjæreste av samme kjønn, tror jeg noen kommer til å legge sammen to og to..

Hvorfor tror du alle blir skuffet? Mange trenger nok litt tid til å svelge at en sønn/datter er bifil, men det trenger jo ikke være en big deal? Du er jo den samme uansett hvem du blir forelsket i.

Lykke til uansett. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skuffer du alle du er glad i?

Tror du ikke at de vil godta deg som du er når de har vendt seg til tanken?

De vil jo sikkert deg det som gjør deg lykkelig!

Det er jo ikke noe gale i å være bifil.. Du har jo «dobbelt så mange» å ta av. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg, eller?

dokker har jo rett, men æ bor i en veldig homofobisk by, og d e et stort problem for mæ. æ klarer ikke å holde d her inne i mæ mer. d blir bare vanskligere og vanskligere for hver dag som går, skjønne dokker det?

æ skuffer alle, d vet æ bare...

æ klare snart ikke meir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor det skal være noe og fortelle??

Jeg mener, hvem bryr seg og hva har de med det å gjøre??? Dersom du nå skulle finne deg ett kvinnfolk så er det vel greit å si det, men da er det jo ganske åpentlyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har ei vennine som er bifil.

ho sa at det var lettere å si dette til fremmede og nye mennesker, så kunne de velge om de godtok dette før venneskapet begynte å bety noe. man er redd for å bli avvist av de man er glade i og bryr seg om, men ikke de man ikke kjenner.

etterhvert oppdaget hun at verden er ikke så sort hvit lengre og at dette er godtatt. klarte til slutt å mote seg opp til å snakke om dette hjemme.

det gikk helt fint :D

kanskje du skulle tenke på å flytte til en større by hvor bifil ikke er tabu.

viktig å bli trygg på seg selv først. synd noe man selv ikke velger, sin legning skal plage andre.

Lykke til! håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ har holdt på en hemmelighet i lang ti nu. æ e bifil. æ har visst d her i et år nu, men må æ stå fram? må æ skuffe alle æ e gla i? d her gnage mæ jo, og æ vil jo gjerne få d ut før æ sprekke helt, men må d vær så humla vanskelig? ka ska æ gjør? æ klare ikke mer!

Hjælp!

Dette er år 2003......... tror ikke det er så farligt at stå frem med dette!

Den nye trend :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...