Gå til innhold

Nesekorreksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å få nesen min korrigert, vil gjerne fjerne kulen jeg har på neseryggen. Har lest litt på de andre trådene angående dette emne og synes jeg har fått svar på det meste jeg lurer på. Men lurer på om noen kan fortelle meg hvor lang tid det tar før man kan gå ut i "allmenheten" uten at det er veldig synlige blåmerker og hovenhet etc. Kort sagt hvor lang tid det vil ta før man ser nogen lunde normal ut og folk ikke kan se det på deg at du har ett forslått ansikt etter operasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt ann på. Min 2 uker, hørt de som har vært blå i 4 mnd.

Hoven er du faktisk i opp til 3 år etterpå.

Men etter ca 6 mnd er det ikke så synlig lengre.

Regn 4 uker jaffal om du ikke vil gå ut uten noen som helst blåmerker eller lignende.

Kommer ann på hvor stor operasjon det blir. Varierer veldig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.plastkir.no/behandlinger/ansikt--hudbehandling/nesekirurgi

Etter operasjonen må du som regel gå med en gipskappe på nesen en ukes tid, og deretter går det ytterligere 3-7 dager før hevelse og øvrige spor etter operasjonen er gått såpass tilbake at du kan vise deg for andre mennesker uten å vekke oppsikt.

Endret av CoffeeCup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.plastkir.no/behandlinger/ansikt--hudbehandling/nesekirurgi

Etter operasjonen må du som regel gå med en gipskappe på nesen en ukes tid, og deretter går det ytterligere 3-7 dager før hevelse og øvrige spor etter operasjonen er gått såpass tilbake at du kan vise deg for andre mennesker uten å vekke oppsikt.

Den der 3 - 7 dager kan du bare glemme altså... Sorry about that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der 3 - 7 dager kan du bare glemme altså... Sorry about that.

Mulig det... Er sitat fra den vedlagte linken. Det står ikke at hevelsen er helt nede, men "nede nok" til at man kan vise seg uten å vekke oppsikt. Men i linken er det også mulighet for mer informasjon. Jeg kan ikke så mye om dette, men tenkte det ville være nyttig med link til et sted hvor man kan finne ut mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det... Er sitat fra den vedlagte linken. Det står ikke at hevelsen er helt nede, men "nede nok" til at man kan vise seg uten å vekke oppsikt. Men i linken er det også mulighet for mer informasjon. Jeg kan ikke så mye om dette, men tenkte det ville være nyttig med link til et sted hvor man kan finne ut mer :)

Ja jeg var inne å leste det som sto der, og "kritikken" var ikke ment til deg, men til de som har skrevet det ;)

Igjen, kommer ann på hvor stor operasjon en tar, en er ganske blå og hoven etter et slikt inngrep. Ser så vakker ut så hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg var inne å leste det som sto der, og "kritikken" var ikke ment til deg, men til de som har skrevet det ;)

Igjen, kommer ann på hvor stor operasjon en tar, en er ganske blå og hoven etter et slikt inngrep. Ser så vakker ut så hehe

Aha oki :) Enig at det høres litt lite ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...