Mrs.Fox Skrevet 5. april 2013 #681 Del Skrevet 5. april 2013 Spilte ferdig Sly Cooper: Thieves In Time tidligere i kveld - fantastisk .. Skytespill er ikke helt min greie; jeg er så ekstremt dårlig i CoD, Battlefield osv. at det er bortkasta å forsøke meg på den typen spill i det hele tatt Jeg har akkurat begynt på Sly spillet, skjønner jeg har mye å glede meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pipegakk Skrevet 5. april 2013 #682 Del Skrevet 5. april 2013 De henger ikke sammen, så du trenger ikke spille dem i rekkefølge. Infinite har en helt annen setting, enn de andre spillene. Nei, jeg har egentlig forstått det underveis, men jeg er bare nødt til å spille dem i rekkefølge, har vel en slags mental sperre på akkurat det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. april 2013 #683 Del Skrevet 5. april 2013 Leker med Arma3 og gleder meg til full release. Vurderer å skaffe nye Sim City, noen andre som spiller den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 5. april 2013 #684 Del Skrevet 5. april 2013 Begynt på Skyrim igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. april 2013 #685 Del Skrevet 6. april 2013 Sims med alt av utvidelsespakker og World of Warcraft. Eller Civ V hvis jeg ikke har noe å bruke dagen på uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. april 2013 #686 Del Skrevet 6. april 2013 Nå går det i LotRO igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 6. april 2013 #687 Del Skrevet 6. april 2013 De henger ikke sammen, så du trenger ikke spille dem i rekkefølge. Infinite har en helt annen setting, enn de andre spillene. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 8. april 2013 #688 Del Skrevet 8. april 2013 Har fått dilla på The secret world igjen etter en lengre pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasantdreams Skrevet 20. april 2013 #689 Del Skrevet 20. april 2013 Scribblenauts Unlimited. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 20. april 2013 #690 Del Skrevet 20. april 2013 Bioshock 2. Det er et rimelig intenst spill. Og ressursmangelen er påtagelig. I de fleste skytespill jeg har vært borti, ender man etter hvert opp med latterlig mye ressurser av alle slag. Men ikke der. Jeg begynner faktisk å bli litt engstelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 21. april 2013 #691 Del Skrevet 21. april 2013 Begynte å spille GW2 igjen etter et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 21. april 2013 #692 Del Skrevet 21. april 2013 Magic Online. Og fortsatt Civ5. Slått datamaskinen på nest vanskeligste nå. Er sikkert ikke veldig imponerende det, men måten min å spille på gjør det vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 1. mai 2013 #693 Del Skrevet 1. mai 2013 Nettopp begynt med Skyrim igjen. Og for å få litt nytt kjøpte jeg også dragonborn og hearthfire. Har ikke begynt med husbygging enda, men det kommer når jeg får samlet meg nok penger til å kjøpe meg en tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 2. mai 2013 #694 Del Skrevet 2. mai 2013 Nettopp ferdig med Tomb Raider, så nå spiller jeg Monkey Island:Lechuk's revenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulcan Skrevet 2. mai 2013 #695 Del Skrevet 2. mai 2013 Installerte Skyrim igjen, har ikke prøvd heartfire enda, men mesteparten av tiden jeg har til gaming går på Smite for øyeblikket. Rome: Total War er et spill som alltid kan brukes til å slå ihjel 20-30min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 2. mai 2013 #696 Del Skrevet 2. mai 2013 Begynte på nytt med SKyrim her forleden dag. Og det har skjedd en del ting siden sist. Man kan f.eks fortsette å stige i nivå i det uendelige, pga en funksjon som tillater at en ferdighet blir "legendary" og resettes til 15 etter at man har maxet den. HELT hva det innebærer i praksis, vet jeg ikke, men det betyr at det ikke er noe tak på nivåer lenger. Men hvis det betyr at man kan bli Gud, så er jeg for det. Og nye, spennende badguys har kommet til, også. Hulking Draugr, som er ett hakk hvassere enn de vanlige hengehuene man treffer i krypter, f.eks. Og en ny flygende Chaurus Hunter. Good times all around. Jeg har flytta inn i moderate omgivelser i Whiterun, og har adoptert en datter. På utkikk etter en foreldreløs gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 2. mai 2013 #697 Del Skrevet 2. mai 2013 Fått helt dilla på Skyrim. Vurderer sterkt å kjøpe Dawnguard og Dragonborn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 2. mai 2013 #698 Del Skrevet 2. mai 2013 Jeg er noen timer inn i Bioshock Infinite. Hadde det rimelig artig med en gang jeg fikk tak i en rifle og shotgun, men nå er jeg ikke spesielt motivert til å fortsette så mye lenger. Litt skuffet over kampsystemet, det er litt kjedelig. Likevel, historien og atmosfæren er upåklagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 2. mai 2013 #699 Del Skrevet 2. mai 2013 Nå prøver jeg Neverwinter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sardintroll_2.0 Skrevet 2. mai 2013 #700 Del Skrevet 2. mai 2013 GTA IV: The Lost and Damned. Er en stund siden jeg fullførte det sist, og koser meg med gjensynet. Har kommet godt i gang og vel så det. Moro var det at et par steder jeg virkelig strevde med sist, tok jeg på strak arm nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå