Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klarer ikke se for meg et kvinnfolk som spiller COD ..eller andre lignende spill egentlig.

Har enda ikke glemt når jeg spilte GOW3 med et kvinnfolk på xbox. Var så merkelg å høre

en kvinnestemme i den settingen. Greit med spill som SIMS etc men skytespill seriøst? ....

Forøvrig liker jeg å fyre opp GTA4 og ha det gøy der inne noen timer ..altids morsomt før man må tilbake til virkeligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"When the stars go blue" av Venke Knutson <3

det spillet har jeg aldri hørt om

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke se for meg et kvinnfolk som spiller COD ..eller andre lignende spill egentlig.

Har enda ikke glemt når jeg spilte GOW3 med et kvinnfolk på xbox. Var så merkelg å høre

en kvinnestemme i den settingen. Greit med spill som SIMS etc men skytespill seriøst? ....

Tuller du nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"When the stars go blue" av Venke Knutson <3

Det er mer: Hva slags spill spiller du? Hvis det hadde handlet om musikk hadde vel tråden hett "Hva hører du på nå?". Med mindre du faktisk sitter og spiller Venke Knutson på instrumentet ditt.

Anonym poster: e9fe17e850b0d593771ce26a65149109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig liker jeg å fyre opp GTA4 og ha det gøy der inne noen timer ..altids morsomt før man må tilbake til virkeligheten

Ta med deg de latterlige holdningene dine og gå et annet sted å være. Takk!

Samboer spiller nå L.A.Noire, og jeg sitter og venter på at han skal bli ferdig så jeg kan overta. :smilbla:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter som regel bare å lakker neglene mine rosa, men av og til finner jeg ut hvordan man slår på en PC, og da spiller jeg enten The Sims - gjerne Sims Pets :ironi:

Anonym poster: 5fb6a41fae7d5d0f95ca13e49351a72c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med deg de latterlige holdningene dine og gå et annet sted å være. Takk!

Samboer spiller nå L.A.Noire, og jeg sitter og venter på at han skal bli ferdig så jeg kan overta. :smilbla:

Du er en av de gode som bare gjør deg opp en mening om hva andre skriver uten å lese det først...

Jaja sparer tid ihvertfall ..sagt på en annen måte det overrasker meg at kvinnfolk spiller den type spill som COD og lignende fremfor andre typer. Klarer ikke helt se det for meg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter som regel bare å lakker neglene mine rosa, men av og til finner jeg ut hvordan man slår på en PC, og da spiller jeg enten The Sims - gjerne Sims Pets :ironi:

Anonym poster: 5fb6a41fae7d5d0f95ca13e49351a72c

Klarer å se begge deler for meg ...

Du gjør et forsøk på å latterliggjøre mine holdninger iforhold til kvinnfolk og dataspilling osv.

Hvordan du klarer å tolke det utifra mitt sitat ovenfor er meg en stor gåte. Mye dysleksi ute å går eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PF: Denne tråden er for å fortelle om hvilke spill vi spiller nå. Diskusjoner om kvinner og spilling er off-topic her, lag heller en egen tråd om temaet hvis det er noe du ønsker å diskutere videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PF: Denne tråden er for å fortelle om hvilke spill vi spiller nå. Diskusjoner om kvinner og spilling er off-topic her, lag heller en egen tråd om temaet hvis det er noe du ønsker å diskutere videre.

Nå var du heldig som slapp å stå til ansvar for den huh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var du heldig som slapp å stå til ansvar for den huh?

Godt mulig at flere av oss ville ha svart i en eventuell tråd om kvinner og spilling om noen skulle finne på å lage en, men som sagt, akkurat her er temaet off-topic ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig at flere av oss ville ha svart i en eventuell tråd om kvinner og spilling om noen skulle finne på å lage en, men som sagt, akkurat her er temaet off-topic ;)

Your wish is my command....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg endelig fått prøve L.A. Noire. Genialt spill! Perfekt på en rolig søndag.

... Hva synes du om L.A. Noire nå? Jeg hadde samme reaksjon som deg - GENIALT! men så skuffet det etter kort tid. Samme greia hver gang, og ingen sidequests. Det endte med at vi solgte spillet før vi ble ferdig, fordi vi mistet helt piffen (både jeg og mannen). Når jeg er på Gamestop så ser jeg maaange brukte L.A.Noirespill, så tror mange tenker som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hva synes du om L.A. Noire nå? Jeg hadde samme reaksjon som deg - GENIALT! men så skuffet det etter kort tid. Samme greia hver gang, og ingen sidequests. Det endte med at vi solgte spillet før vi ble ferdig, fordi vi mistet helt piffen (både jeg og mannen). Når jeg er på Gamestop så ser jeg maaange brukte L.A.Noirespill, så tror mange tenker som oss.

Jeg ser jo at spillet er litt repeterende, men synes fortsatt det er veldig bra. Det er så gjennomført i stilen og så original i utførelsen at jeg gjerne tilgir dem for litt gjentakelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...