Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hades 2, har sett frem til det så lenge etter å ha 100%et Hades for noen år siden 🥰

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Anciol skrev (På 25.9.2025 den 14.19):

Stardew Valley 

Skjermbilde 2024-04-27 203238.png

Hah!

Spiller også Stardew!

Anonymkode: 2f07f...5f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
snøpust skrev (På 28.9.2025 den 1.24):

Hades 2, har sett frem til det så lenge etter å ha 100%et Hades for noen år siden 🥰

Er det bra?

Anonymkode: 6d848...d32

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det bra?

Jeg har ikke vunnet enda, men det føles absolutt som en verdig oppfølger til Hades. Koser meg masse med å finne nye ting og bli kjent med de nye karakterene. Stor tommel opp fra meg! 

Skrevet (endret)

Spiller det nyeste Puzzle Quest. Elsker den serien, beste avslappende spill jeg vet om.

Endret av Tabris
  • Liker 1
Skrevet

Mafia Definitive Edition.

AnonymBruker
Skrevet

Venter på at typen kommer hjem fra jobb så vi får tatt Platinum i Expedition 33 (er ca. en halvtime unna), så starter vi Split Fiction.

Anonymkode: 80bdf...439

• Liker 1
Skrevet

Digimon Story: Time Stranger, bra spill!

Skrevet
Tabris skrev (På 29.9.2025 den 7.46):

Spiller det nyeste Puzzle Quest. Elsker den serien, beste avslappende spill jeg vet om.

Jeg har så mange timer i det aller første spillet i den serien! Visste ikke engang det var kommet flere enn to, men satte i gang med Puzzle Quest 3 når jeg leste dette! 🤓

Skrevet
MusikkErLivet skrev (7 minutter siden):

Jeg har så mange timer i det aller første spillet i den serien! Visste ikke engang det var kommet flere enn to, men satte i gang med Puzzle Quest 3 når jeg leste dette! 🤓

Jeg også, elsker de spillene! Dette er et nytt spill, etter 3'ern til og med. :D 

Skrevet
Tabris skrev (14 minutter siden):

Jeg også, elsker de spillene! Dette er et nytt spill, etter 3'ern til og med. :D 

Er det den Immortal Edition-versjonen, eller finnes det enda mer? Jeg synes det aller første er det beste jeg har prøvd i serien, og det ser ut som denne versjonen bygger på det første. Synes Puzzle Quest 3 virker gøy, men er ikke utpreget fan av den free-to-play modellen hvor man må vente så lenge på ting eller betale.

Skrevet
MusikkErLivet skrev (29 minutter siden):

Er det den Immortal Edition-versjonen, eller finnes det enda mer? Jeg synes det aller første er det beste jeg har prøvd i serien, og det ser ut som denne versjonen bygger på det første. Synes Puzzle Quest 3 virker gøy, men er ikke utpreget fan av den free-to-play modellen hvor man må vente så lenge på ting eller betale.

Ja, Immortal Edition.

AnonymBruker
Skrevet

Banishers. Må bare virkelig anbefale dette på det varmeste. Helt ufattelig at det har gått så under radaren. Minner mye om GoW og Uncharted.

Skrevet

Hoppet på nisje trenden,og prøvde meg på CK (College Kings)

Bedre en forventet. De som vet,de vet!

Skrevet

Digimon Story: Time Stranger.

Skrevet

Ghost of Tsushima 

Skrevet (endret)

Fortsatt Digimon Story: Time Stranger, et av de beste spillene på mange år!

Endret av Cid
Skrevet

Nettopp fullført Digimon Story: Time Stranger, steike for et bra spill! 🤩

Skrevet

Gex: Enter the Gecko, nostalgi 😍

Kjøpte Gex Trilogy på PS5, spilte Gex: Enter the Gecko på PS1 som barn 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...