snøpust Skrevet 27. september #3821 Skrevet 27. september Hades 2, har sett frem til det så lenge etter å ha 100%et Hades for noen år siden 🥰
AnonymBruker Skrevet 28. september #3823 Skrevet 28. september Anciol skrev (På 25.9.2025 den 14.19): Stardew Valley Hah! Spiller også Stardew! Anonymkode: 2f07f...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 28. september #3824 Skrevet 28. september snøpust skrev (På 28.9.2025 den 1.24): Hades 2, har sett frem til det så lenge etter å ha 100%et Hades for noen år siden 🥰 Er det bra? Anonymkode: 6d848...d32
snøpust Skrevet 29. september #3825 Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det bra? Anonymkode: 6d848...d32 Jeg har ikke vunnet enda, men det føles absolutt som en verdig oppfølger til Hades. Koser meg masse med å finne nye ting og bli kjent med de nye karakterene. Stor tommel opp fra meg!
Tabris Skrevet 29. september #3826 Skrevet 29. september (endret) Spiller det nyeste Puzzle Quest. Elsker den serien, beste avslappende spill jeg vet om. Endret 29. september av Tabris 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #3828 Skrevet 3. oktober Venter på at typen kommer hjem fra jobb så vi får tatt Platinum i Expedition 33 (er ca. en halvtime unna), så starter vi Split Fiction. Anonymkode: 80bdf...439 1
MusikkErLivet Skrevet 6. oktober #3830 Skrevet 6. oktober Tabris skrev (På 29.9.2025 den 7.46): Spiller det nyeste Puzzle Quest. Elsker den serien, beste avslappende spill jeg vet om. Jeg har så mange timer i det aller første spillet i den serien! Visste ikke engang det var kommet flere enn to, men satte i gang med Puzzle Quest 3 når jeg leste dette! 🤓
Tabris Skrevet 6. oktober #3831 Skrevet 6. oktober MusikkErLivet skrev (7 minutter siden): Jeg har så mange timer i det aller første spillet i den serien! Visste ikke engang det var kommet flere enn to, men satte i gang med Puzzle Quest 3 når jeg leste dette! 🤓 Jeg også, elsker de spillene! Dette er et nytt spill, etter 3'ern til og med.
MusikkErLivet Skrevet 6. oktober #3832 Skrevet 6. oktober Tabris skrev (14 minutter siden): Jeg også, elsker de spillene! Dette er et nytt spill, etter 3'ern til og med. Er det den Immortal Edition-versjonen, eller finnes det enda mer? Jeg synes det aller første er det beste jeg har prøvd i serien, og det ser ut som denne versjonen bygger på det første. Synes Puzzle Quest 3 virker gøy, men er ikke utpreget fan av den free-to-play modellen hvor man må vente så lenge på ting eller betale.
Tabris Skrevet 6. oktober #3833 Skrevet 6. oktober MusikkErLivet skrev (29 minutter siden): Er det den Immortal Edition-versjonen, eller finnes det enda mer? Jeg synes det aller første er det beste jeg har prøvd i serien, og det ser ut som denne versjonen bygger på det første. Synes Puzzle Quest 3 virker gøy, men er ikke utpreget fan av den free-to-play modellen hvor man må vente så lenge på ting eller betale. Ja, Immortal Edition.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #3834 Skrevet 7. oktober Banishers. Må bare virkelig anbefale dette på det varmeste. Helt ufattelig at det har gått så under radaren. Minner mye om GoW og Uncharted. Anonymkode: 6d848...d32
Fant80 Skrevet 10. oktober #3835 Skrevet 10. oktober Hoppet på nisje trenden,og prøvde meg på CK (College Kings) Bedre en forventet. De som vet,de vet!
Cid Skrevet 13. oktober #3838 Skrevet 13. oktober (endret) Fortsatt Digimon Story: Time Stranger, et av de beste spillene på mange år! Endret 15. oktober av Cid
Cid Skrevet 15. oktober #3839 Skrevet 15. oktober Nettopp fullført Digimon Story: Time Stranger, steike for et bra spill! 🤩
Cid Skrevet 16. oktober #3840 Skrevet 16. oktober Gex: Enter the Gecko, nostalgi 😍 Kjøpte Gex Trilogy på PS5, spilte Gex: Enter the Gecko på PS1 som barn 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå