Plutselig_gravid Skrevet 17. september #3801 Skrevet 17. september The hunter - call of the wild. Helt hektet😅
Titania Skrevet 17. september #3802 Skrevet 17. september Cid skrev (38 minutter siden): Gode nyheter for @Titania da Hjelper ikke meg så mye når det ikke er til konsoll slik jeg forstod 😝
PITTY Skrevet 18. september #3803 Skrevet 18. september Siden vi begge hadde fri i dag, så avsluttet vi spilling for et par timer siden, ca. kl.04.00. Kjørt inn/stilt inn hans nye rigg av en racing simulator. Force feedback både i setet, pedaler og ratt. Vi har holdt oss til et hinsides bra rallyspill, det nyeste, WRC. Også stilt inn der på volum mellom motorlyd, vindstøy, dekk, hele hjulet, innvendig støy fra bakkekontakt og evt kræsj..m.m. Og vi er ikke ferdig med innstillinger i det hele tatt. Men vi måtte jo få kjøre også tross alt. Har et farlig adrenalin nivå enda.😂 Jeg kommer garantert til å ha svinger og annet fra veiene på netthinnen når jeg skal legge meg. Hjerneslag?
Cid Skrevet 18. september #3804 Skrevet 18. september Titania skrev (9 timer siden): Hjelper ikke meg så mye når det ikke er til konsoll slik jeg forstod 😝 Kommer nok til Mac med.
Titania Skrevet 18. september #3805 Skrevet 18. september Cid skrev (1 minutt siden): Kommer nok til Mac med. Men macen min er ikke en spillmaskin, selv om den klarer enkle spill 😛 Hadde ikke spilt det der uansett
Cid Skrevet 18. september #3806 Skrevet 18. september Titania skrev (6 minutter siden): Men macen min er ikke en spillmaskin, selv om den klarer enkle spill 😛 Hadde ikke spilt det der uansett Greit å vite da
Titania Skrevet 18. september #3807 Skrevet 18. september Cid skrev (7 minutter siden): Greit å vite da Kult at de har fikset så det blir spillbart, men samtidig blir det liksom ikke relevant for min spilling 😅
Jodaneida Skrevet 19. september #3808 Skrevet 19. september Plutselig_gravid skrev (På 17.9.2025 den 23.13): The hunter - call of the wild. Helt hektet😅 Det er det spillet jeg har flest timer i og over maaaange år❤️
Cid Skrevet 20. september #3809 Skrevet 20. september Digimon Story: Cyber Sleuth, liker dette mye bedre enn Next Order
AnonymBruker Skrevet 23. september #3810 Skrevet 23. september Fall Guys, et eget lite pastellhelvete 🩷🩵💛💚 Anonymkode: e3a62...200
Cid Skrevet 25. september #3812 Skrevet 25. september Fortsatt Digimon Story: Cyber Sleuth, trives godt med spillet.
Okapi Skrevet 26. september #3813 Skrevet 26. september Tror jeg er sånn ca. halvveis i Silksong. Ganske mannevondt spill 😵
Cid Skrevet 26. september #3814 Skrevet 26. september Okapi skrev (16 minutter siden): Tror jeg er sånn ca. halvveis i Silksong. Ganske mannevondt spill 😵 Ikke bra?
AnonymBruker Skrevet 26. september #3815 Skrevet 26. september Okapi skrev (26 minutter siden): Tror jeg er sånn ca. halvveis i Silksong. Ganske mannevondt spill 😵 oi uff ja haha xD Kjenner til den.. Mange ganger jeg har prøvd igjen og igjen på en del ting. https://rumble.com/v6yxt2e-silksong-04-hollow-knight-sequel-livestream-lill-fix-.html?e9s=src_v1_cbl%2Csrc_v1_ucp_a Anonymkode: 6e9b1...828
AnonymBruker Skrevet 26. september #3816 Skrevet 26. september Har ikke opplasta nyeste ennå, Men spillte mer Clair Obscur Expedition 33 (Har kommet litt uti Chapter 2, i et kaldt sted, uten å si no spes mer) https://rumble.com/v6z7uly-clair-obscur-expedition-33-09-stones-and-marshmallows-.html?e9s=src_v1_cbl%2Csrc_v1_ucp_a Anonymkode: 6e9b1...828 1
Helene Skrevet 26. september #3817 Skrevet 26. september Akkurat nå er jeg på KG. Men spiller spill som er helt uten betaling. Bare for gøy.
Cid Skrevet 26. september #3818 Skrevet 26. september Helene skrev (5 minutter siden): Akkurat nå er jeg på KG. Men spiller spill som er helt uten betaling. Bare for gøy. Kommer vel snart DLC til kg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå