Jodaneida Skrevet 1. september #3785 Skrevet 1. september Fortsatt Grounded 2. gleder meg til det kommer mer👌
Okapi Skrevet 7. september #3786 Skrevet 7. september Plukket opp Silksong, men har ikke kommet så langt. Merker jeg er ganske rusten.
AnonymBruker Skrevet 8. september #3788 Skrevet 8. september Okapi skrev (16 timer siden): Plukket opp Silksong, men har ikke kommet så langt. Merker jeg er ganske rusten. Her skal du få kjørt deg. For et spill😍 Anonymkode: 6d848...d32
AnonymBruker Skrevet 11. september #3791 Skrevet 11. september Expedition 33 ❤️ Anonymkode: 80bdf...439 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #3792 Skrevet 14. september Skyrim .. igjen. Anonymkode: a9edf...377
AnonymBruker Skrevet 14. september #3795 Skrevet 14. september Banishers. Flott spill. Anonymkode: 6d848...d32
Fant80 Skrevet 17. september #3797 Skrevet 17. september The Crew (Offline Edition) Hadde helt glemt hvor gøy dette spillet er. Sykt at noen har tatt på seg jobben med å gjøre det offline,og tilgjengelig for alle
Cid Skrevet 17. september #3798 Skrevet 17. september Fant80 skrev (7 minutter siden): The Crew (Offline Edition) Hadde helt glemt hvor gøy dette spillet er. Sykt at noen har tatt på seg jobben med å gjøre det offline,og tilgjengelig for alle Ble ikke det stengt da? Eller var det 2?
Fant80 Skrevet 17. september #3799 Skrevet 17. september Cid skrev (Akkurat nå): Ble ikke det stengt da? Eller var det 2? Det er stengt ja. Men vekket til live igjen av entusiaster. Nå er det bedre en noen gang,og totalt blottet for microtransactions og ubisoft. Fan-Led Project Brought Ubisoft’s The Crew Back To Life
Cid Skrevet 17. september #3800 Skrevet 17. september Fant80 skrev (3 minutter siden): Det er stengt ja. Men vekket til live igjen av entusiaster. Nå er det bedre en noen gang,og totalt blottet for microtransactions og ubisoft. Fan-Led Project Brought Ubisoft’s The Crew Back To Life Gode nyheter for @Titania da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå