Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortsatt death stranding 2 😁 Brukt ca 80 timer på å fullføre storyen, nå er det tid for trophyhunt - og med 20 som mangler, tar sikkert det 80 timer også 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp fullført Dark Souls 2, første souls spillet jeg har spilt (offisielt i hvert fall 😛) Trodde ikke at jeg kom til å klare det for å være ærlig siden jeg slet såpass i starten. 

Skrevet

City Bus Manager 😂 

Skrevet

Grounded 2 🥰🥰🥰

Skrevet

Battlefield 6.

AnonymBruker
Skrevet

Beat Saber! 

Anonymkode: cbdc9...61f

Skrevet
Fant80 skrev (5 minutter siden):

Mafia : The Old Country

Bra? Vurderer å kjøpe.

Skrevet
VetAlt skrev (4 minutter siden):

Bra? Vurderer å kjøpe.

Ikke min favoritt era av Mafia spill. Altså den spede start av 1900 tallet,men gjennomført bra spill til nå. Ingen open world spill som passer meg personlig helt utmerket. Men siden det nettopp er det,så synes jeg "verden" er litt svak. Det burde vært mer detaljert typ uncharted 4 f.eks. (som forøvrig er et av mine favorittspill) 

God historie,helt greit skuespill presentasjoner.Grei grafikk (til tider glimrende) Spillet minner mer om Mafia 2 en 3,noe som jeg ser på som veldig positivt. Vet at spillet er relativt kort,så synes jo at prisen er noe drøy. På tilbud er i hvertfall dette er bra kjøp!

• Liker 1
Skrevet
Fant80 skrev (46 minutter siden):

Ikke min favoritt era av Mafia spill. Altså den spede start av 1900 tallet,men gjennomført bra spill til nå. Ingen open world spill som passer meg personlig helt utmerket. Men siden det nettopp er det,så synes jeg "verden" er litt svak. Det burde vært mer detaljert typ uncharted 4 f.eks. (som forøvrig er et av mine favorittspill) 

God historie,helt greit skuespill presentasjoner.Grei grafikk (til tider glimrende) Spillet minner mer om Mafia 2 en 3,noe som jeg ser på som veldig positivt. Vet at spillet er relativt kort,så synes jo at prisen er noe drøy. På tilbud er i hvertfall dette er bra kjøp!

Bra det koster 599 til normal pris i hvert fall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...