Tabris Skrevet 24. juni #3701 Skrevet 24. juni Akkurat nå for tiden koser jeg meg med MTG: Arena, Final Fantasy-utvidelsen. 1
Cid Skrevet 24. juni #3702 Skrevet 24. juni Tabris skrev (1 minutt siden): Akkurat nå for tiden koser jeg meg med MTG: Arena, Final Fantasy-utvidelsen. Har du spilt Rebirth?
Tabris Skrevet 24. juni #3703 Skrevet 24. juni Cid skrev (Akkurat nå): Har du spilt Rebirth? FF7-remaken? Nei.
Cid Skrevet 24. juni #3704 Skrevet 24. juni Tabris skrev (Akkurat nå): FF7-remaken? Nei. Anbefaler på det sterkeste, det beste final fantasy spillet på mange år!
Tabris Skrevet 24. juni #3705 Skrevet 24. juni Cid skrev (Akkurat nå): Anbefaler på det sterkeste, det beste final fantasy spillet på mange år! Jeg er en av disse rare folkene som aldri var superbegeistrert for FF7.
Cid Skrevet 24. juni #3706 Skrevet 24. juni Tabris skrev (Akkurat nå): Jeg er en av disse rare folkene som aldri var superbegeistrert for FF7. Men dette er en helt annen opplevelse enn originalen, jeg elsket ikke 7 heller men dette føltes som en helt annen opplevelse.
Tabris Skrevet 24. juni #3707 Skrevet 24. juni Cid skrev (1 minutt siden): Men dette er en helt annen opplevelse enn originalen, jeg elsket ikke 7 heller men dette føltes som en helt annen opplevelse. Hm, ja, skal vurdere det. Har lyst å prøve dette Expedition 33 også, hørt mye bra om det.
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3708 Skrevet 24. juni Spiller TGM The grand mafia på mobil Anonymkode: 7abe9...b53
Cid Skrevet 24. juni #3709 Skrevet 24. juni Tabris skrev (8 minutter siden): Hm, ja, skal vurdere det. Har lyst å prøve dette Expedition 33 også, hørt mye bra om det. @Titania sier det er veldig bra
Titania Skrevet 24. juni #3710 Skrevet 24. juni Tabris skrev (35 minutter siden): Hm, ja, skal vurdere det. Har lyst å prøve dette Expedition 33 også, hørt mye bra om det. Jeg liker det veldig godt 😁 Nærmer meg slutten, etter 50+ timer surring (jeg surrer veldig mye rundt i open world spill 😂), og har ikke så mye annet å si enn wow om både storyen og spillet 😁
Cid Skrevet 24. juni #3711 Skrevet 24. juni Titania skrev (1 minutt siden): Jeg liker det veldig godt 😁 Nærmer meg slutten, etter 50+ timer surring (jeg surrer veldig mye rundt i open world spill 😂), og har ikke så mye annet å si enn wow om både storyen og spillet 😁 Så det er mye åpen områder å utforske?
Tabris Skrevet 24. juni #3712 Skrevet 24. juni Titania skrev (1 minutt siden): Jeg liker det veldig godt 😁 Nærmer meg slutten, etter 50+ timer surring (jeg surrer veldig mye rundt i open world spill 😂), og har ikke så mye annet å si enn wow om både storyen og spillet 😁 Skal nok prøve det, ja, må bare bli ferdig med Oblivion Remastered først. Vel... blir jo aldri "ferdig" med det spillet. 😅
Cid Skrevet 24. juni #3713 Skrevet 24. juni Tabris skrev (3 minutter siden): Skal nok prøve det, ja, må bare bli ferdig med Oblivion Remastered først. Vel... blir jo aldri "ferdig" med det spillet. 😅 Ser det kom en stor oppdatering, endret det noe betydelig i spillet?
Tabris Skrevet 24. juni #3714 Skrevet 24. juni Cid skrev (1 minutt siden): Ser det kom en stor oppdatering, endret det noe betydelig i spillet? Nei, bare masse bug fixes.
Titania Skrevet 24. juni #3715 Skrevet 24. juni Cid skrev (21 minutter siden): Så det er mye åpen områder å utforske? Både og 😅 Du har et slags åpent kart, der du går rundt og inn i steder (funker ikke kalle det byer 😅), men er en del items og sånn og finne i de åpne områdene. Eller ting man må/bør finne. Også finner jeg aldri ting første besøket til et sted, så må tilbake og sjekke igjen om det er noe nytt jeg finner
Cid Skrevet 24. juni #3716 Skrevet 24. juni Titania skrev (5 timer siden): Både og 😅 Du har et slags åpent kart, der du går rundt og inn i steder (funker ikke kalle det byer 😅), men er en del items og sånn og finne i de åpne områdene. Eller ting man må/bør finne. Også finner jeg aldri ting første besøket til et sted, så må tilbake og sjekke igjen om det er noe nytt jeg finner Litt som Xenoblade Chronicles da.
Jodaneida Skrevet 25. juni #3719 Skrevet 25. juni Titania skrev (18 minutter siden): Snufkin 😊 Det har jeg spilt nå, utrolig kjedelig
Titania Skrevet 25. juni #3720 Skrevet 25. juni Jodaneida skrev (47 minutter siden): Det har jeg spilt nå, utrolig kjedelig Det var kort, men jeg syns det var koselig, jeg 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå