newman01 Skrevet 26. mars #3641 Del Skrevet 26. mars Titania skrev (12 timer siden): Assassins creed shadows 😁 Er det så repetivt samlomani som Ubisoft er kjent for, eller er det faktisk bra denne gang? Likte de første to spillene, og Black Flag var bra. Valhalla var akseptabelt, men var lett å miste både fokus og interesse. De siste har jeg ikke orket. Har tvunget meg gjennom StarWars Outlaws, og det kan vel kalles makkverk med sære begrensninger, og hvor spilldynamikken holder deg i hånda hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. mars #3642 Del Skrevet 26. mars newman01 skrev (3 minutter siden): Er det så repetivt samlomani som Ubisoft er kjent for, eller er det faktisk bra denne gang? Likte de første to spillene, og Black Flag var bra. Valhalla var akseptabelt, men var lett å miste både fokus og interesse. De siste har jeg ikke orket. Har tvunget meg gjennom StarWars Outlaws, og det kan vel kalles makkverk med sære begrensninger, og hvor spilldynamikken holder deg i hånda hele veien Mitt første spill var Syndicate, og klarer ikke helt å spille de før, uten at jeg kan forklare hvorfor, så er kanskje ikke helt den beste til å svare på sammenligning med de gamle 😅 Men jeg har likt de som kom etter, selv om de er blitt veldig repeterende bare noen timer uti 😛 Men jeg liker Shadows - det er forsåvidt fortsatt litt av de repeterende greiene, men jeg syns det er litt annerledes allikevel, fordi det f.eks ikke er like oppgaver for å fullføre hvert slott, og du gjør ikke det samme HELE tiden, det er forskjellige ting som gjøres. Mange oppgaver å velge mellom i storyen, og det er forskjellige "tråder" man kan følge med oppgaver, noe jeg i hvertfall liker veldig godt, for da er det enkelt å variere med hva man gjør. Har "bare" spilt ca 15 timer, og ikke kommet veldig langt siden jeg har en tendens til å surre mye rundt i slike spill, men ser frem til å skulle spille, det er ikke sånn "faen, får vel fullføre", som det lett har blitt i andre lignende spill. Og mulig det er noe jeg ikke har funnet ut av, men dette med at man kan bytte mellom Naoe og Yasuke har ikke jeg kommet til enda. så hvordan det egentlig funker kan jeg ikke si noe om enda 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. mars #3643 Del Skrevet 26. mars Oki, takk for svar. Fortsatt litt usikker på det spillet. Gikk på en bommert med Outlaws, orker ikke en ny runde med meningsløs løp-hit-plukk-opp-den-kom-tilbake-oppdrag. Hvorfor kan de ikke lage kvalitetsspill som Deus Ex Human Revolution og Mankind Divided, eller de første SplinterCell-spillene? De siste var mer shooter enn sniking, det var ikke like gøy. Far Cry 3 har jeg også gode minner fra, men alle etter dette har jo bare vært samme oppgulp med nye texturer og en ny gal mann i annerledes klær. Og 3000 merker på kartet, meningsløse "skattekister" å samle osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet lørdag kl 13:41 #3644 Del Skrevet lørdag kl 13:41 inZOI, endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 20:54 #3645 Del Skrevet søndag kl 20:54 Trails of Cold Steel III. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet i går, 01:24 #3646 Del Skrevet i går, 01:24 Disco Elysium, Assassins Creed Origins og Crusader Kings III Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå