Fant80 Skrevet lørdag kl 20:02 #3601 Del Skrevet lørdag kl 20:02 Indiana Jones and the great Circle. Årets GOTY for min del. Synd det ikke får være med å kåringen. Soleklart beste spill i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 20:14 #3602 Del Skrevet lørdag kl 20:14 Fant80 skrev (11 minutter siden): Indiana Jones and the great Circle. Årets GOTY for min del. Synd det ikke får være med å kåringen. Soleklart beste spill i år! Er det åpen verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 20:14 #3603 Del Skrevet lørdag kl 20:14 Monster Sanctuary, veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet lørdag kl 20:20 #3604 Del Skrevet lørdag kl 20:20 Cid skrev (3 minutter siden): Er det åpen verden? Det er et spill med åpne levler,eller hva jeg skal si. Så det blir jo ikke sån som Assassins Creed og slikt. Begrensede størrelser,men fortsatt åpne i forhold til mer veldig lineære spill. Ikke helt ulikt Uncharted 4 på en måte. Uten at jeg er noe ekspert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet lørdag kl 20:22 #3605 Del Skrevet lørdag kl 20:22 Path of Exile 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet lørdag kl 20:22 #3606 Del Skrevet lørdag kl 20:22 WoW Classic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet lørdag kl 21:22 #3607 Del Skrevet lørdag kl 21:22 Cyberpunk 2077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet søndag kl 11:57 #3608 Del Skrevet søndag kl 11:57 For meg selv så går det på Black OPS 6, med familie spilles det for det meste Rummy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå