Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Storgamer?

Anonymkode: 6d848...d32

For noen helt sikkert. For venner: casual. Avhengig av at det er spill som faller I smak! Spill som ikke er hundrevis av timer lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant80 skrev (På 17.7.2023 den 19.13):

For noen helt sikkert. For venner: casual. Avhengig av at det er spill som faller I smak! Spill som ikke er hundrevis av timer lange.

Antar du ikke liker rollespill da?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Cid said:

Antar du ikke liker rollespill da?:p

Noen rollespill faller i smak. Men gidder f.eks ikke turbaserte. Men sån generelt: RPGer er ikke favoritten nei.  Har som nevnt en veldig kompleks og rar smak innen spill. Har gamet siden slutten av 80 tallet,så interessen er der. Men er langt i fra så altoppslukende som jeg ser veldig mange "gamere" er.

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (32 minutter siden):

Noen rollespill faller i smak. Men gidder f.eks ikke turbaserte. Men sån generelt: RPGer er ikke favoritten nei.  Har som nevnt en veldig kompleks og rar smak innen spill. Har gamet siden slutten av 80 tallet,så interessen er der. Men er langt i fra så altoppslukende som jeg ser veldig mange "gamere" er.

Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nyss tatt platinum på Wolfensten The new order, Young blood og jobber nå med The New Colossus. Mein Leben difficulty er faen ingen spøk. Stuck på siste boss. Eneste jeg mangler for platinum😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baldur's Gate 3. Så herlig å spille et ordentllig, old-school DnD RPG, bare i moderne grafikkdrakt!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Final Fantasy XIII-2, akkurat blitt ferdig med eneren. Frustrerende spill men bra musikk i det minste 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okapi skrev (2 timer siden):

Tekken 2, Final Fantasy II, Super Mario Land 2 og Super Mario World!

IMG20230808223501.jpg

Bra bildekvalitet og belysning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kantete Allianse #3! :nikke: Om du søker på  "JA3" - så finner du den nok.  Beste spillet jeg har spillt på flere år (om man liker tur-basert, da) :jepp:

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (6 minutter siden):

Kantete Allianse #3! :nikke: Om du søker på  "JA3" - så finner du den nok.  Beste spillet jeg har spillt på flere år (om man liker tur-basert, da) :jepp:

Har googlet begge og finner ingen spill 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...