Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Linny111

Driver fortsatt med Platinum i Bloodborne. Holdt på med endings og fant ut at jeg hadde gjort feil på TO umbilical cords og må spille New Game+. Har også litt Chalice Dungeons igjen, men har gjort en del. Går lettere å spille nå da. Tok Rom på andre forsøk. Skal innrømme at Father Gascoine var ganske tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lill3My skrev (På 26.3.2022 den 8.50):

Samme her. Håper det vokser på meg for jeg ble ganske skuffa over hvor enkelt det var, ingen utfordringer utover å,lete etter ting (og det er nor jeg allerede gjør mer enn nok av i mitt eget hus)

Sliter med å finne de «vennene» i buret som er gjemt her og der..🤷‍♀️🤣 men det er ikke super vanskelig nei😄 

Anonymkode: a8512...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (På 26.3.2022 den 14.42):

Godt mulig. Da burde de jo tatt til seg kritikken 😅 

har ikke spilt Kriby-spill før.  Visste bare at Kirby var en del av Mario-universet, som jeg jo er veldig glad i

Kirby har vært primært 2D spill hittil, dette er det første 3D plattform kirby spillet  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/26/2022 at 2:42 PM, Lill3My said:

Godt mulig. Da burde de jo tatt til seg kritikken 😅 

har ikke spilt Kriby-spill før.  Visste bare at Kirby var en del av Mario-universet, som jeg jo er veldig glad i

Er nok med vilje. Kirby ble opprinnelig laget som et alternativ til de som synes Mario var for vanskelig.

Anonymkode: 95aaa...f05

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kirby and the forgotten land, endelig et nytt Kirby spill som jeg liker, hvis fremtiden for kirby er slik så kommer jeg til å bli storfan :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirby and The Forgotten Land, akkurat fått 100% i spillet 😄 Dette spillet var over all forventning, et av de beste spillene jeg har spilt på lenge 😃Håper virkelig at dette er slik Kirby spillene blir i fremtiden og at de ikke bare går tilbake til 2D, utenom nes spillet så har de aldri interessert meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ac Valhalla. På xbox x og 75" tv med 4k oppløsning. Sinnsykt bra 👍 Far Cry 6 ligger og venter 😇

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt Elden Ring (pluss litt Magic Arena). Tok evigheter, men fikk endelig ned Maliketh, men nå er det Godfrey som står i veien. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (1 minutt siden):

Fortsatt Elden Ring (pluss litt Magic Arena). Tok evigheter, men fikk endelig ned Maliketh, men nå er det Godfrey som står i veien. 

Er de bosser i spillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dikteren

Noen som har prøvd eller skal prøve ut det nye spillet, Skábma: Snowfall

Jeg har gjennomført to kapittel hittil, og liker spillet veldig godt så langt. Selvsagt så ser jeg at spillet har noen svakheter, blant annet at spillet ikke har kart. Så jeg føler at jeg går mye og surrer rundt, uten å kunne orientere meg. Men ellers så liker jeg historien og selve spillet. Tommel opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dikteren skrev (Akkurat nå):

Jeg har gjennomført to kapittel hittil, og liker spillet veldig godt så langt. Selvsagt så ser jeg at spillet har noen svakheter, blant annet at spillet ikke har kart. Så jeg føler at jeg går mye og surrer rundt, uten å kunne orientere meg. Men ellers så liker jeg historien og selve spillet. Tommel opp!

Kommer det til konsoll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dikteren skrev (På 4/23/2022 den 16.21):

Ooh, det så veldig fint ut! Det må jeg prøve. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...