Gjest aninumus Skrevet 18. desember 2023 #3241 Del Skrevet 18. desember 2023 FF7 remake, farmer Moogle Medal.. 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 18. desember 2023 #3242 Del Skrevet 18. desember 2023 Skal børste støv av Leviathan Axe og Blades of Chaos og denge litt monstre når jeg får tid. God of War har nettopp fått en ny DLC 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 18. desember 2023 #3243 Del Skrevet 18. desember 2023 Cid skrev (15 timer siden): Spilt toeren? Ja har flaut mange timer i rdr2 🫢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 18. desember 2023 #3244 Del Skrevet 18. desember 2023 Litt flaut at jeg er den eneste på serveren som spiller "The Division 1" haha. Merket det ikke i fjor da jeg og en kompis gikk gjennom mange av oppdragene sammen,men i år er jeg alene om det,å det føles veldig ensomt. Synes Division 1 er mye bedre en 2ern. Settingen med vinter og snø har mye med det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. desember 2023 #3245 Del Skrevet 18. desember 2023 Jodaneida skrev (6 minutter siden): Ja har flaut mange timer i rdr2 🫢 Skikkelig god historie da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. desember 2023 #3246 Del Skrevet 18. desember 2023 Fant80 skrev (2 minutter siden): Litt flaut at jeg er den eneste på serveren som spiller "The Division 1" haha. Merket det ikke i fjor da jeg og en kompis gikk gjennom mange av oppdragene sammen,men i år er jeg alene om det,å det føles veldig ensomt. Synes Division 1 er mye bedre en 2ern. Settingen med vinter og snø har mye med det å gjøre. Er det rent online? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 18. desember 2023 #3247 Del Skrevet 18. desember 2023 (endret) 5 minutter siden, Cid said: Er det rent online? Man kan spille alene,men det blir fort veldig overveldende mtp fiender som flanker deg osv. Det er jo også kjekkere å spille Co-op.. Har vært tradisjon å dra fram dette spillet i jula helt siden 2017. Men i år er min kompis syk,å har ikke kunnet være med. Noe som er trist i seg selv. Men før dersom jeg har stått fast på et oppdrag,har jeg bare "etterlyst agenter" som det heter. Å da har en eller flere kommet til hjelp Skulle ønske det var en offline mode,sån at jeg i verste fall kunne dratt i bruk en "trainer". Føler dette er begynnelsen på slutten for dette spillet. Noe jeg synes er leit. Virkelig vært et bra spill! Det er også grunnen til at jeg ikke liker slike spill,der utvikler drar ut kontakten,så er det over.. Endret 18. desember 2023 av Fant80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. desember 2023 #3248 Del Skrevet 18. desember 2023 Fortsatt Tales of Zestiria, jeg har blitt overrasket over hvor mye jeg liker dette spillet. Jeg har spilt 2 Tales spill før, Tales of Vesperia og Tales of Arise men ingen av de føltes veldig bra ut for meg så jeg hadde begynt å tenke at denne spillserien ikke var noe for meg. Jeg likte historiene i de spillene, spesielt i Vesperia men gameplay messig så ble jeg møkk lei midtveis i begge spillene. Men med dette spillet så har jeg kost meg fra start 😃 kjekt med et ordentlig rollespill av og til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. desember 2023 #3249 Del Skrevet 26. desember 2023 (endret) Fikk Inscryption til jul. Wow, for et bra spill! Er særdeles positivt overrasket, dette er noe av det mest kreative jeg har spilt på lenge. Jeg klarer nesten ikke legge det fra meg. Endret 26. desember 2023 av Tabris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 26. desember 2023 #3250 Del Skrevet 26. desember 2023 Spiller Remnant II og The Touryst for tiden. Funker greit å gå over til det andre når det første blir for frustrerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. desember 2023 #3251 Del Skrevet 26. desember 2023 Tales of Zestiria, er på slutten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 #3252 Del Skrevet 28. desember 2023 Cid skrev (På 27.11.2023 den 8.38): Online? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. desember 2023 #3253 Del Skrevet 28. desember 2023 Tales of Berseria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 28. desember 2023 #3254 Del Skrevet 28. desember 2023 Teamfight Tactics Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 31. desember 2023 #3255 Del Skrevet 31. desember 2023 Oxenfree II: Lost Signals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atragon Skrevet 2. januar #3256 Del Skrevet 2. januar Baldur's Gate 3 forklart på en fin måte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 2. januar #3257 Del Skrevet 2. januar Her har det gått myyye i BG3 i det siste. Har dabba litt ned nå, men spiller det med en venn 2-3 ganger i måneden. Jeg er dragonborn på den saven og vi har det så mye moro med hvor teite alle hatter ser ut på meg! 😆 Har tatt opp Hogwarts Legacy igjen. Spilte det en stund, men sleit litt med lagging og hvor nært tastene for Protego og de andre trylleformlene er. Sliter fremdeles litt med det siste, men nå storkoser jeg meg! Skulle ønske det var flere quester som hadde mer utforsking av Galtvort selv, ikke bare samleobjekter, siden det er stjernen for meg, og sikkert for mange andre også. Har noen bytta tasten for Protego? Kanskje jeg kunne hatt Protego på 1 og 2-5 er hurtigtaster for trylleformler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. januar #3258 Del Skrevet 2. januar Tales of Berseria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3259 Del Skrevet 8. januar Dessverre COD større møkkaspill skal du lete lenge etter. Anonymkode: 3dce6...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. januar #3260 Del Skrevet 8. januar Tales of Berseria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå