Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Akkurat spiller jeg mann som leser Kvinneguiden. Ganske skummelt egentlig. 18+

Anonymkode: d5544...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Akkurat spiller jeg mann som leser Kvinneguiden. Ganske skummelt egentlig. 18+

Anonymkode: d5544...b1b

Kommer det DLC i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tips til spill via f.b?

Spilte farmville før, men er lei. Evnt kokkespill eller kortspill osv. 

Anonymkode: 18638...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

proghodet skrev (5 timer siden):

Return to Monkey Island, nettopp ferdig. Anbefales. Relativt kort - ferdig på 10t.

All hail Ron Gilbert 🐒

Har hatt lyst å spille det, vi har det klart, men fy så jævlige de ser ut! 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ontopic; klarer ikke slutte med Dead by daylight... Jeg elsker å være Ghostface og snike meg innpå folk, angripe, og dra blodet av kniven akkurat som han gjør på filmen, og det beste: selfie-mord! Stikker offeret en del ganger til han er dau, og tar selfie sammen før jeg bare etterlater stakkarsen der 🤣🤣 fy faen så stygt det er, men det er veldig gøy også! Som en festlig skrekkfilm 🥰 der kan da ikke bare være meg som holder på med dette her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, mingus said:

Har hatt lyst å spille det, vi har det klart, men fy så jævlige de ser ut! 😬

Jeg synes det funket veldig fint. Ble på ingen måte brydd av det når jeg var i gang, og det på tross at jeg digger den gamle stilen.

Men det første spillet kom trossalt ut for 32 år siden - det skulle bare mangle at de tok grep for å få det til å se mer moderne ut :) Ron lagde vel en ny spill-engine fra bunnen, og det hinter kanskje om at det kommer flere? Lov å håpe.

Jeg anbefaler å spille igjennom det hvertfall - var som nevnt et relativt kort spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

proghodet skrev (10 timer siden):

Jeg synes det funket veldig fint. Ble på ingen måte brydd av det når jeg var i gang, og det på tross at jeg digger den gamle stilen.

Men det første spillet kom trossalt ut for 32 år siden - det skulle bare mangle at de tok grep for å få det til å se mer moderne ut :) Ron lagde vel en ny spill-engine fra bunnen, og det hinter kanskje om at det kommer flere? Lov å håpe.

Jeg anbefaler å spille igjennom det hvertfall - var som nevnt et relativt kort spill.

Ok ja vi får gi det en sjanse. Er som sagt forrige innlegg inni et helt annet univers om dagen, og veldig motvillig til å begynne å styre rundt med Picasso-Guybrush nå 😅 men jeg elsker jo de gamle, og telltale var dritbra selv om grafikken var helt annerledes. Fungerte mye bedre med den 3Den enn Escape. What makes you think i am frrrench?! 😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...