Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Tabris skrev (Akkurat nå):

Ja. Storkoser meg med Multiplayer-delen. Spilte det mye da det kom ut, men det er mange år siden så er ganske nostalgisk. :) 

På ps3? Tror ikke remasteren har multiplayer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Tabris said:

Det jeg liker med TES-serien, som man ikke får på samme måte i noen andre av spillene du nevner, er friheten til å bygge din egen karakter. Du har ingen pre-definert bakgrunnshistorie (Fallout), du er ingen bestemt person (Witcher). Hvem du var, hvem du er, hvem du vil være og hvordan du vil utvikle din karakter er 100% opp til deg, satt i en 100% open world. Det er hva jeg elsker med TES.

Poeng det. Elden Ring gir deg  også en tilsvarende frihet, men handlingsrommet er mye snevrere der. Mindre dialog og mer vold. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Okapi said:

Poeng det. Elden Ring gir deg  også en tilsvarende frihet, men handlingsrommet er mye snevrere der. Mindre dialog og mer vold. :P 

Elden Ring, Dark Souls osv er ikke min type spill. For dystre, øde og vanskelige. Jeg foretrekker å spille spill som har en fantasiverden jeg vil bo i. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

På ps3? Tror ikke remasteren har multiplayer

Nei, LE har ikke multiplayer. Abonnerer på EA for 33 kr i måneden og får da tilgang til en haug med spill - DA-serien, ME-serien osv. På PC. Gjorde det så jeg kunne spille Multiplayer igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cid said:

Jeg elsker 3D Fallout spillene så derfor er jeg spent på hvordan skyrim er

Det er samme spillmotor som Fallout 3 og New Vegas, og spiller mye på samme måte. Narrativ struktur er ganske tett på New Vegas, med veldig mye frihet, så mye at mange bare velger å ignorere hovedhistorien. :P Teknisk og presentasjonsmessig vil det kanskje føles litt primitivt sammenlignet med Fallout 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okapi skrev (3 minutter siden):

Det er samme spillmotor som Fallout 3 og New Vegas, og spiller mye på samme måte. Narrativ struktur er ganske tett på New Vegas, med veldig mye frihet, så mye at mange bare velger å ignorere hovedhistorien. :P Teknisk og presentasjonsmessig vil det kanskje føles litt primitivt sammenlignet med Fallout 4.

Jeg syntes at new vegas var mye bedre enn 3 og 4, men så var det det eneste som bethesda ikke lagde :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (7 minutter siden):

Og veldig vanskelig? Siden det er i souls sjangeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/9/2022 at 10:22 AM, Okapi said:

Egentlig vil jeg vel si at Fallout 4 er det beste Bethesda-spillet, med en mye mer tilnærmelig presentasjon, bedre grafikk og ryddigere gameplay.

Mener du da kun i forhold til det du nevner (grafikk og ryddig gameplay), eller over hele fjøla? For en som bryr seg lite om grafikk og sånt så er det det eneste Bethesda-spillet jeg ikke gadd gjennomføre, var kjempeskuffet. 😅

Spiller Tiny Tina’s Wonderlands. Litt usikker på hva jeg synes enda. 

Anonymkode: 027ba...21e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.6.2022 den 18.10):

RDR2 får seg en runde igjen ❤️ 

Anonymkode: bbfa9...54c

Bra spill det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AprilRyan

Fortsatt Ghost of tsushima, men har hatt perioder der jeg ikke har spilt eller spilt noe annet.

Det er jo så masse å gjøre der og så utrolig vakkert spill. Tar masse screenshots overalt. Liker veldig godt åpen verden og surre rundt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...