Maskinfører Skrevet 28. juli 2022 #2681 Del Skrevet 28. juli 2022 mhm nai den du så ovenfra og ned ? med joggerne osv ? var rått det nei GTA V (5) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 29. juli 2022 #2682 Del Skrevet 29. juli 2022 Stray. Jeg er akkurat ferdig å spille det, men fikk ikke samlet absolutt alt. Ikke et spesielt vanskelig spill, men jeg likte det godt. Litt kort kanskje og enig i at animasjonene ikke alltid var like gode,men søt historie til å være satt i sånn setting. Likte samspillet mellom katten og B-12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 29. juli 2022 #2683 Del Skrevet 29. juli 2022 (endret) Det er så mye mundane, repetativt dritt der ute at jeg orker knapt geime mere. Men for å svare: Black Ops Cold War Modern Warfare 2019 Assassin's Creed: Valhalla Battlefield 2042 (når jeg kjeder meg VELDIG) GTA Online (når jeg kjeder meg så mye at ikke en gang BF2042 duger) Onward (men det er i VR) Endret 29. juli 2022 av Heydayotheinterweb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #2684 Del Skrevet 29. juli 2022 Heydayotheinterweb skrev (3 minutter siden): Det er så mye mundane, repetativt dritt der ute at jeg orker knapt geime mere. Men for å svare: Black Ops Cold War Modern Warfare 2019 Assassin's Creed: Valhalla Battlefield 2042 (når jeg kjeder meg VELDIG) GTA Online (når jeg kjeder meg så mye at ikke en gang BF2042 duger) Onward (men det er i VR) Cod og AC er ganske så repetitivt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 29. juli 2022 #2685 Del Skrevet 29. juli 2022 2 minutter siden, Cid said: Cod og AC er ganske så repetitivt 😂 Ja, altså... det har jeg jo allerede understreket, har jeg ikke? Samme går for hvert jævla spille jeg har nevnt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. juli 2022 #2686 Del Skrevet 29. juli 2022 Heydayotheinterweb skrev (1 minutt siden): Ja, altså... det har jeg jo allerede understreket, har jeg ikke? Samme går for hvert jævla spille jeg har nevnt her. Trodde du mente de var unntak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 29. juli 2022 #2687 Del Skrevet 29. juli 2022 Just now, Cid said: Trodde du mente de var unntak Næh! Mindless bullshit som alt annet. Onward gir meg i det minste muligheten til å røre litt på meg siden det er en VR mil-sim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #2688 Del Skrevet 1. august 2022 Fist of the North Star: Lost Paradise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 6. august 2022 #2689 Del Skrevet 6. august 2022 Spiller skyrim for tiden. Noen andre? Synes det var gøy når de kom med oppgradering og man blant annet kunne gjøre fiskequest og Saint & Seducers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #2690 Del Skrevet 6. august 2022 Fortsatt Fist of The North Star spillet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #2691 Del Skrevet 6. august 2022 Gaea skrev (6 minutter siden): Spiller skyrim for tiden. Noen andre? Synes det var gøy når de kom med oppgradering og man blant annet kunne gjøre fiskequest og Saint & Seducers. Har spillet men ikke begynt på det, etter 11 år 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 6. august 2022 #2692 Del Skrevet 6. august 2022 Cid skrev (44 minutter siden): Har spillet men ikke begynt på det, etter 11 år 😅 Da må du prøve det! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 8. august 2022 #2693 Del Skrevet 8. august 2022 Gaea skrev (På 6.8.2022 den 19.39): Da må du prøve det! 😄 Enig i den! Har ikke spilt det selv på 4 år, men har veldig lyst å prøve det i VR som vi har fått siden sist. Men det får bli på høsten, det er helt jævlig å bruke VR briller i sommervarmen med dogg og svette og bytte de fram og tilbake mellom seg😆 --- Holder fortsatt på med dead by daylight etter ungenes leggetid, hjertet i halsen og jumpscares hver kveld, det er moro! På dagtid spiller vi fortsatt Mario Odissey, har heldigvis reddet Peach fra den grusomme bryllupsnatta med Bowser, men vi har bare 349 av 999 powermoons enda. Stakkar, han skal ha for å ha ordna skikkelig med bryllup da, tenkt på blomster, middagen, kjole og alt! 😀 Men hun ville jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 8. august 2022 #2694 Del Skrevet 8. august 2022 mingus skrev (56 minutter siden): Enig i den! Har ikke spilt det selv på 4 år, men har veldig lyst å prøve det i VR som vi har fått siden sist. Men det får bli på høsten, det er helt jævlig å bruke VR briller i sommervarmen med dogg og svette og bytte de fram og tilbake mellom seg😆 Hvis du ikke har spilt på 4 år så har de kommet med Anniversary Edition i mellomtiden jeg har storkost meg med de nyeste questene! Jeg har special edition så det fulgte med i oppgraderingen. Har veldig lyst til å prøve VR selv! Spiller Skyrim hovedsakelig på laptop (uten mus, bare med touchpad, folk er sjokkerte, men jeg synes det uvant med mus 😂) og av og til på xbox! Ikke lenge til høsten da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 9. august 2022 #2695 Del Skrevet 9. august 2022 On 8/6/2022 at 6:48 PM, Cid said: Har spillet men ikke begynt på det, etter 11 år 😅 Det er verdt å spille fortsatt, men vil nok ikke gi samme inntrykk nå som i 2011. På mange måter er det litt foreldet, og det var jo ikke akkurat 100% perfekt da det kom heller. The Witcher 3 gjør det meste Skyrim gjør bedre, og Dark Souls/Elden Ring løper ringer rundt begge to når det gjelder kampsystemet. Egentlig vil jeg vel si at Fallout 4 er det beste Bethesda-spillet, med en mye mer tilnærmelig presentasjon, bedre grafikk og ryddigere gameplay. Problemet der er jo at det ikke akkurat er klassisk fantasy. Egentlig er det veldig rart hvordan den sjangeren plutselig tok pause, man skulle jo tro etterspørselene etter sånne spill var kjempestor. Elden Ring er jo ganske nytt, men bortsett fra det må du jo tilbake til Skyrim (2011), Dragon Age Inquisition (2014), The Witcher 3 (2015) og Final Fantasy XV (2015), for de store titlene. Skal sies at FFXVI og nye DA og Elder Scrolls er på vei da, men det tar vel fort et par år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. august 2022 #2696 Del Skrevet 9. august 2022 Okapi skrev (2 timer siden): Det er verdt å spille fortsatt, men vil nok ikke gi samme inntrykk nå som i 2011. På mange måter er det litt foreldet, og det var jo ikke akkurat 100% perfekt da det kom heller. The Witcher 3 gjør det meste Skyrim gjør bedre, og Dark Souls/Elden Ring løper ringer rundt begge to når det gjelder kampsystemet. Egentlig vil jeg vel si at Fallout 4 er det beste Bethesda-spillet, med en mye mer tilnærmelig presentasjon, bedre grafikk og ryddigere gameplay. Problemet der er jo at det ikke akkurat er klassisk fantasy. Egentlig er det veldig rart hvordan den sjangeren plutselig tok pause, man skulle jo tro etterspørselene etter sånne spill var kjempestor. Elden Ring er jo ganske nytt, men bortsett fra det må du jo tilbake til Skyrim (2011), Dragon Age Inquisition (2014), The Witcher 3 (2015) og Final Fantasy XV (2015), for de store titlene. Skal sies at FFXVI og nye DA og Elder Scrolls er på vei da, men det tar vel fort et par år. Jeg elsker 3D Fallout spillene så derfor er jeg spent på hvordan skyrim er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. august 2022 #2697 Del Skrevet 9. august 2022 On 7/8/2022 at 3:15 PM, AnonymBruker said: Fikk endelig spilt meg gjennom Borderlands: The Pre-Sequel før jeg går videre til Tiny Tina's Wonderlands. Likte ikke TPS så veldig godt, men DLCen Claptastic Voyage var gøy. 😍 Kjøpte meg Red Dead Redemption 2 på PC her for noen uker siden, men det syns jeg var veldig tungt å komme inn i - veldig slitsomme kontroller på PC, og ingenting som egentlig fenger meg enn så lenge 😨 Var nettopp og reddet en kar oppi fjellet, slet veldig med å drepe noen ulver. Jeg er skuffa. Kanskje jeg må prøve igjen når jeg får tid. Anonymkode: 027ba...21e Kan ikke anbefale RDR 2 nok. En helt fantastisk historie, kjempegøy gameplay og enestående karakterer. For meg går det for tiden i ME3 Multiplayer, LotRO og SWTOR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. august 2022 #2698 Del Skrevet 9. august 2022 Tabris skrev (Akkurat nå): Kan ikke anbefale RDR 2 nok. En helt fantastisk historie, kjempegøy gameplay og enestående karakterer. For meg går det for tiden i ME3 Multiplayer, LotRO og SWTOR. Mass Effect 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. august 2022 #2699 Del Skrevet 9. august 2022 2 hours ago, Okapi said: Det er verdt å spille fortsatt, men vil nok ikke gi samme inntrykk nå som i 2011. På mange måter er det litt foreldet, og det var jo ikke akkurat 100% perfekt da det kom heller. The Witcher 3 gjør det meste Skyrim gjør bedre, og Dark Souls/Elden Ring løper ringer rundt begge to når det gjelder kampsystemet. Egentlig vil jeg vel si at Fallout 4 er det beste Bethesda-spillet, med en mye mer tilnærmelig presentasjon, bedre grafikk og ryddigere gameplay. Problemet der er jo at det ikke akkurat er klassisk fantasy. Egentlig er det veldig rart hvordan den sjangeren plutselig tok pause, man skulle jo tro etterspørselene etter sånne spill var kjempestor. Elden Ring er jo ganske nytt, men bortsett fra det må du jo tilbake til Skyrim (2011), Dragon Age Inquisition (2014), The Witcher 3 (2015) og Final Fantasy XV (2015), for de store titlene. Skal sies at FFXVI og nye DA og Elder Scrolls er på vei da, men det tar vel fort et par år. Det jeg liker med TES-serien, som man ikke får på samme måte i noen andre av spillene du nevner, er friheten til å bygge din egen karakter. Du har ingen pre-definert bakgrunnshistorie (Fallout), du er ingen bestemt person (Witcher). Hvem du var, hvem du er, hvem du vil være og hvordan du vil utvikle din karakter er 100% opp til deg, satt i en 100% open world. Det er hva jeg elsker med TES. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. august 2022 #2700 Del Skrevet 9. august 2022 1 minutt siden, Cid said: Mass Effect 3? Ja. Storkoser meg med Multiplayer-delen. Spilte det mye da det kom ut, men det er mange år siden så er ganske nostalgisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå