Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

King Bob-omb, herregud så flaut, det var jo bare å legge han i bakken 3 ganger! Jeg lette etter et plaster på ryggen å dobbelhoppe på, av en eller annen grunn..ikke rart jeg ikke klarte noe! 😄

Snakker om final fantasy, så traileren for fortsettelsen på remaken i går, som kommer i 2023... Der er jo både Zack, nibelheim, jenova...fy faen jeg kjente jeg skalv i halsen da jeg trakk pusten og nesten frådet av glede, jeg trodde ikke de tenkte på å fortsette "allerede", bare den yuffiespinoffen som ikke var SÅ interessant... Gi meg en PS5 og en tidsmaskin!! 😄😀😄

Endret av mingus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har begynt på Dragon Age: Inquisition igjen. Spilte det bare noen timer da det først kom ut og la det fra meg. Jeg husker ikke hvorfor jeg mistet interessen, men storkoser meg denne runden! Husker veldig lite fra spillet, så er som å spille et for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tabris skrev (1 time siden):

Har begynt på Dragon Age: Inquisition igjen. Spilte det bare noen timer da det først kom ut og la det fra meg. Jeg husker ikke hvorfor jeg mistet interessen, men storkoser meg denne runden! Husker veldig lite fra spillet, så er som å spille et for første gang.

Er noen gode dl's også til spillet😁

Anonymkode: 6d848...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (2 timer siden):

King Bob-omb, herregud så flaut, det var jo bare å legge han i bakken 3 ganger! Jeg lette etter et plaster på ryggen å dobbelhoppe på, av en eller annen grunn..ikke rart jeg ikke klarte noe! 😄

Snakker om final fantasy, så traileren for fortsettelsen på remaken i går, som kommer i 2023... Der er jo både Zack, nibelheim, jenova...fy faen jeg kjente jeg skalv i halsen da jeg trakk pusten og nesten frådet av glede, jeg trodde ikke de tenkte på å fortsette "allerede", bare den yuffiespinoffen som ikke var SÅ interessant... Gi meg en PS5 og en tidsmaskin!! 😄😀😄

Har du spilt originale ff7?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp fullført Ragnarok DLCen til assassinss creed valhalla 😄 Trophyhunt next 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Mass Effect 3

Ooh, hvordan liker du det? 

Jeg syntes det var litt skuffende etter nr. 1 og 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rowan skrev (8 minutter siden):

Ooh, hvordan liker du det? 

Jeg syntes det var litt skuffende etter nr. 1 og 2. 

Har spilt det før, er helt greit men ikke like bra som 1 og 2 og han Kai Leng er bare irriterende å ha i spillet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (20 minutter siden):

Veldig bra spill :)

Ja jeg liker den veldig godt så langt, så er det kult at Toriyama har ch designs syns jeg, akk som på DQ serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fall guys, minner om en blanding av Wipeout og squid game.. irriterende avhengighetsdannende, bare en runde til...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, mingus said:

Fall guys, minner om en blanding av Wipeout og squid game.. irriterende avhengighetsdannende, bare en runde til...!!

Ja, da må vi jo prøve da, da! 😄 Er det et spill hvor jeg bør finne frem kontrolleren?

Anonymkode: bbfa9...54c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi spiller på xboxen, man spiller online... Er mange hundre tusen visst som spiller, så god gang hele tiden 😀 spiller sånne treige rare pølsefolk som skal først i mål eller last one standing. Var ekstremt skeptisk da mannen startet det i går og lurte på hva er dette for noe tull, men jeg skal gå og spille litt til nå tenker jeg! 🤣

Endret av mingus
Er online og man spiller online, smør på flæsk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...