Gjest Dreams Skrevet 15. mars 2022 #2461 Del Skrevet 15. mars 2022 BIGFOOT med venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 16. mars 2022 #2462 Del Skrevet 16. mars 2022 Etter jeg hadde mareritt på sykehuset om at en zombie løp avgårde med min nyfødte baby, og våknet av mitt eget skrik, har jeg lagt skrekkspill på hylla en stund og spiller Mario Kart og Paper Mario... Har bokstavelig talt REVIII på hylla, som jeg fikk av mannen min til jul, men jeg tør ikke enda!;D 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #2463 Del Skrevet 16. mars 2022 mingus skrev (5 minutter siden): Etter jeg hadde mareritt på sykehuset om at en zombie løp avgårde med min nyfødte baby, og våknet av mitt eget skrik, har jeg lagt skrekkspill på hylla en stund og spiller Mario Kart og Paper Mario... Har bokstavelig talt REVIII på hylla, som jeg fikk av mannen min til jul, men jeg tør ikke enda!;D Hvilket Paper Mario? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 16. mars 2022 #2464 Del Skrevet 16. mars 2022 Cid skrev (1 time siden): Hvilket Paper Mario? Color Splash 😀 trodde bare det var noe barnslig tull siden de sloss med kort, men det er jo kjempegøy. Vi er hjemme hos Bowser allerede dessverre, håper de eldre er like gøye for vi har ikke switch nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #2465 Del Skrevet 16. mars 2022 mingus skrev (2 minutter siden): Color Splash 😀 trodde bare det var noe barnslig tull siden de sloss med kort, men det er jo kjempegøy. Vi er hjemme hos Bowser allerede dessverre, håper de eldre er like gøye for vi har ikke switch nå. Har du spilt Paper Mario 64? Det er et av de beste spillene jeg har spilt og mitt favoritt Paper mario spill 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 17. mars 2022 #2466 Del Skrevet 17. mars 2022 Nei, bare dette, skal fortsette på et nytt når vi har runda det.. får se om vi har 64 i samlinga, men har veldig lyst å spille origami king!:D Ser vi har Super Paper Mario i hylla her, men det så kanskje litt gammalt ut 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. mars 2022 #2467 Del Skrevet 17. mars 2022 mingus skrev (2 minutter siden): Nei, bare dette, skal fortsette på et nytt når vi har runda det.. får se om vi har 64 i samlinga, men har veldig lyst å spille origami king!:D Ser vi har Super Paper Mario i hylla her, men det så kanskje litt gammalt ut 😕 Super Paper mario ser overraskende bra ut fortsatt synes jeg til å være 15 år gammelt, til og med gamecube spillet som er 18 år ser fortsatt greit ut De to første Paper mario spillene var ordentlig rollespill med level system hvor man slåss og gikk opp i level osv. men de nyere nå er mer plattform spill synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 17. mars 2022 #2468 Del Skrevet 17. mars 2022 Får prøve alle, men liker best platform nå for tida som malemario:D Så da blir det de først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 17. mars 2022 #2469 Del Skrevet 17. mars 2022 Fikk kjøpt Red Dead Redemption 2 på salg, så fikk så vidt startet det. 😄 Liker det, men har ikke kommet så veldig langt ennå. Men er veldig glad jeg gikk fra et "skytespill" (Mass Effect) til et annet "skytespill". Hadde vært verre å gått fra BotW eller the Witcher. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. mars 2022 #2470 Del Skrevet 17. mars 2022 Rowan skrev (3 timer siden): Fikk kjøpt Red Dead Redemption 2 på salg, så fikk så vidt startet det. 😄 Liker det, men har ikke kommet så veldig langt ennå. Men er veldig glad jeg gikk fra et "skytespill" (Mass Effect) til et annet "skytespill". Hadde vært verre å gått fra BotW eller the Witcher. Det har en veldig god historie så du har mye å se fram til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 18. mars 2022 #2471 Del Skrevet 18. mars 2022 Dead Island ahh zombiekverking:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ytmnd Skrevet 19. mars 2022 #2472 Del Skrevet 19. mars 2022 Elden Ring! Beste spillet jeg har spilt på sikkert 10år, kanskje noensinne (ikke fullført det enda). Ingen bullshit, ingen mikrotransaksjoner og spillet er releaset FERDIG. 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 21. mars 2022 #2473 Del Skrevet 21. mars 2022 Horizon forbidden west. Elsket zero dawn, elsket dette minst like mye😭 skal runde alt i spillet 🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 21. mars 2022 #2474 Del Skrevet 21. mars 2022 KaDust skrev (På 18.2.2022 den 13.05): Altså, jeg spiller det bare mentalt frem til jeg er hjemme igjen og kan spille det fysisk. Men ja, det er jævla bra i hodet mitt (og vet også at det blir veldig bra når jeg faktisk spiller det siden det har fått amaaaazing reviews og jeg elsker allerede HZD). Godt vi er flere🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2475 Del Skrevet 21. mars 2022 Mannegenser skrev (På 18.2.2022 den 18.29): Red Dead Redemption 2. Spiller heller det flere ganger enn å utforske noe som er dårligere. Min sønn på 18 har rundet det 5 ganger, så må være noe med det spillet Anonymkode: c4780...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 21. mars 2022 #2476 Del Skrevet 21. mars 2022 Går stort sett i Elden Ring, men nå står jeg og stanger i Niall, Godskin Apostle og Fire Giant. Må finne på noe lurt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. mars 2022 #2477 Del Skrevet 21. mars 2022 Okapi skrev (2 timer siden): Går stort sett i Elden Ring, men nå står jeg og stanger i Niall, Godskin Apostle og Fire Giant. Må finne på noe lurt. Virker som at alle elsker Elden Ring, er det som witcher? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2478 Del Skrevet 21. mars 2022 leetha skrev (3 timer siden): Horizon forbidden west. Elsket zero dawn, elsket dette minst like mye😭 skal runde alt i spillet 🌺 Jeg skal inn i siste mission nå i kveld! For et fantastisk spill, gleder meg allerede til å spille det igjen 😁 Anonymkode: 58730...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2479 Del Skrevet 21. mars 2022 Cid skrev (26 minutter siden): Virker som at alle elsker Elden Ring, er det som witcher? Nei😛 Anonymkode: a5dd5...991 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. mars 2022 #2480 Del Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei😛 Anonymkode: a5dd5...991 Hvilke spill kan det sammenlignes med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå