Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

6 hours ago, AnonymBruker said:

Hva har det med å være voksen?

Anonymkode: e2297...e15

Føler litt på det samme selv egentlig. Liker veldig godt ideen med Switch, og kjøpte meg en Lite selv for et drøyt år siden, men den har ikke blitt brukt mye. Husker jeg hadde griselyst på en GameBoy da jeg var barn, men hadde aldri råd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okapi skrev (3 minutter siden):

Føler litt på det samme selv egentlig. Liker veldig godt ideen med Switch, og kjøpte meg en Lite selv for et drøyt år siden, men den har ikke blitt brukt mye. Husker jeg hadde griselyst på en GameBoy da jeg var barn, men hadde aldri råd.

Jeg er i 30 årene og har kost meg masse med switch spill i flere år :) 

Anonymkode: e2297...e15

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

Bra?

Altså, jeg spiller det bare mentalt frem til jeg er hjemme igjen og kan spille det fysisk. Men ja, det er jævla bra i hodet mitt (og vet også at det blir veldig bra når jeg faktisk spiller det siden det har fått amaaaazing reviews og jeg elsker allerede HZD). :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjøpte meg Switch lite i desember 2020 og har fått spilt ett eneste spill på den. Fikk et annet spill til jul i 2021, men har ikke startet det enda. Det suger å være voksen.

Anonymkode: 89362...3fb

Elsker min switch av samme grunn - så lett å få utnyttet små ledige stunder her og der til å spille litt. :) 
Deilig å kunne sette i dvalemodus midt i et spill, og plukke det kjapt opp igjen når en har noen minutter på rumpa 

Har spilt gjennom flere større spill som jeg aldri fikk mulighet til før switchen kom i hus, selv om jeg eide dem på andre plattformer

Anonymkode: c796d...365

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Horizon Forbidden West 🥰 Jeg er bare en halvtime inn da. Det er SÅ PEEEENT. Selv på ps4! Helt absurd hvor stor oppgradering det er på ansiktsmimikk. 

Anonymkode: 58730...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Horizon Forbidden West 🥰 Jeg er bare en halvtime inn da. Det er SÅ PEEEENT. Selv på ps4! Helt absurd hvor stor oppgradering det er på ansiktsmimikk. 

Og jeg må virkelig slutte å skrive som anonym, det går litt for på auto ja 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gleder meg til det kommer på PC.

Jeg solgte min PS4 for to dager siden. Hadde da kommet et stykke på Horizon Zero Dawn, men fikk aldri gjennomført. Playstation’et har jeg ikke brukt siden september i fjor, så bestemte meg for å selge den pga lite bruk. Jeg spiller veldig mye CS, og er mest vant til PC. 

Anonymkode: 6d358...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BOTW. Det første spillet jeg skaffet meg da jeg fikk Switch for to år,siden. Spilte meg lei. Nettopp funnet det frem igjen og allerede på noe tre uker kommet betydelig lengre enn jeg gjorde med alle de nybegynner-preget timene den gang. Liker faktisk spillet bedre nå når jeg vet litt hva det går i og generelt mestrer switchen bedre. Perfekt å spille nå, så er jeg ferdig og får et avbrekk før BOTW2 kommer!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller The Elder Scrolls Online, Witcher3, Bloodborne, Code Vein, og litt diverse annet. Har nedtelling til Elden Ring neste uke🥰😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Elsker min switch av samme grunn - så lett å få utnyttet små ledige stunder her og der til å spille litt. :) 
Deilig å kunne sette i dvalemodus midt i et spill, og plukke det kjapt opp igjen når en har noen minutter på rumpa 

Har spilt gjennom flere større spill som jeg aldri fikk mulighet til før switchen kom i hus, selv om jeg eide dem på andre plattformer

Anonymkode: c796d...365

Ååå jeg glemmer å spille når jeg bare har noen minutter. Det er alltid noe annet. Oppvask, klesvask eller noe sånt. Og når jeg kan slappe av så blir jeg helt rar..? Uvant å kunne slappe av og da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.2.2022 den 3.02):

Kjøpte meg Switch lite i desember 2020 og har fått spilt ett eneste spill på den. Fikk et annet spill til jul i 2021, men har ikke startet det enda. Det suger å være voksen.

Jeg er over 30, og spiller masse. Det handler om prioriteringer, ikke alder. Vi har ikke barn 🤣

Anonymkode: 656c7...216

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forza Horizon 5 har vært gjengangeren i det siste. Skal snart begynne på Hitman 3. Det er litt stress med slike spill, for jeg blir så forbaska kompetitiv når man kan måle seg mot andre. Heldigvis er jeg ikke god nok i disse til å være helt i toppen, for erfaringsmessig vil jeg da ikke gi meg før jeg tar verdensrekorden. Det er stressende 😄

Anonymkode: 7d70a...085

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er over 30, og spiller masse. Det handler om prioriteringer, ikke alder. Vi har ikke barn 🤣

Anonymkode: 656c7...216

Spiller masse jeg og, bare ikke på Switch. I sofaen blir fort PS4 mer fristende, og er ikke så ofte jeg sitter lenge på buss eller noe sånt. Hadde en DS da jeg studerte, og den ble brukt masse, men merker vel egentlig at med dagens livssituasjon blir behovet for en bærbar dings en del mindre. Kanskje ting endrer seg litt når det går an å reise litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (4 timer siden):

Akkurat nå går det i FF XIV. Lvler min Tharmaturgie slik at hun kan bli Black Mage snart. 😄 

Var det hun fra FF10 som er på profilbildet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...