AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #501 Del Skrevet 28. oktober 2012 Orker ikke sånne halvgreier - spiller jeg, da vil jeg ha skikkelige greier. Halvgreier?? Anonym poster: 137ee91c3d30fc5e52f8350ae7b465c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 28. oktober 2012 #502 Del Skrevet 28. oktober 2012 Eh, jeg liker til og med ikke konsol siden jeg er gla i tastatur og mus og stor dataskjerm når jeg spiller. Det blir bare halvhjerta for min del, både på lesebrett og telefon - man får liksom ikke den samme følelsen. GTA er nok ikke helt min stil uansett, og det kan hende jeg hadde ellers likt det som Yme anbefaler, men eg er bare ganske pirkete og kjip mtp slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemami Skrevet 30. oktober 2012 #503 Del Skrevet 30. oktober 2012 Heroes of Newerth, er spillet som har kapret hjertet mitt. Trengte en utfordring, og dette spillet er definitivt en utfordring :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 12. november 2012 #504 Del Skrevet 12. november 2012 Edna and Harvey: Harvey's New Eyes Sykere og mer morbid humor skal du lete lenge etter. (nysgjerrig? Du finner det på Steam, det er også en free to play demo der om du ikke vil kjøpe det med en gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SubHuman Skrevet 12. november 2012 #505 Del Skrevet 12. november 2012 Halo 4, er utrolig bra -og jeg er "kresen" har solgt spill som MW3 etter én dag- og underholdende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mog Skrevet 12. november 2012 #506 Del Skrevet 12. november 2012 Etter å ha blitt frelst av Oblivion og Skyrim, så mååå jeg jo prøve meg på Morrowind. Fantastisk spill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 12. november 2012 #507 Del Skrevet 12. november 2012 Har akkurat runda Heavy Rain på ps3... ELSKET det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 12. november 2012 #508 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Etter å ha blitt frelst av Oblivion og Skyrim, så mååå jeg jo prøve meg på Morrowind. Fantastisk spill! Morrowind er veldig bra, og med litt http://www.youtube.com/watch?v=d69wYi3_LWo, kan det se nytt og fint ut også, men du må huske på at det er et gammelt spill, og derfor mye vanskeligere enn dagens standard. I Morrowind har du mye dypere rollespill-elementer, så det er veldig mye mer ferdigheter å velge mellom... Og vær forberedt på at spillet kaster terning hver gang du angriper, så selv om du sikta veldig godt, treffer ikke slagene dine, om figuren din ikke er god. (dette gjelder når du bruker skjold også. Figuren din styrer det, ikke du) Edit: Morrowind har veldig mye bedre story enn både Oblivion og Skyrim også. Om du opplever at det mangler detaljer som du likte i Skyrim, som feks at figurene lever sitt eget liv, finnes det alltids en eller annen mod du kan installere, som oppdaterer Morrowind på Nexus. Endret 12. november 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mog Skrevet 12. november 2012 #509 Del Skrevet 12. november 2012 Morrowind er veldig bra, og med litt http://www.youtube.com/watch?v=d69wYi3_LWo, kan det se nytt og fint ut også, men du må huske på at det er et gammelt spill, og derfor mye vanskeligere enn dagens standard. I Morrowind har du mye dypere rollespill-elementer, så det er veldig mye mer ferdigheter å velge mellom... Og vær forberedt på at spillet kaster terning hver gang du angriper, så selv om du sikta veldig godt, treffer ikke slagene dine, om figuren din ikke er god. (dette gjelder når du bruker skjold også. Figuren din styrer det, ikke du) Edit: Morrowind har veldig mye bedre story enn både Oblivion og Skyrim også. Om du opplever at det mangler detaljer som du likte i Skyrim, som feks at figurene lever sitt eget liv, finnes det alltids en eller annen mod du kan installere, som oppdaterer Morrowind på Nexus. Takk for video og gode råd. Liker at spillet er OldSkool. Mange spill i dag er mest en grafikkfremvisning i stedet for å ha en bra story. Nok om det. Ja, har lest litt på uesp.net og lest litt der. Tenkte å gå igjennom main questen først, også leke meg i de forskjellige guildene eller i expansion packene. Bloodmoon <---> Dragonborn(Skyrim) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. november 2012 #510 Del Skrevet 13. november 2012 Ja, har lest litt på uesp.net og lest litt der. Tenkte å gå igjennom main questen først, også leke meg i de forskjellige guildene eller i expansion packene. Bloodmoon <---> Dragonborn(Skyrim) Spillet skalerer ikke etter hvilken level du er, så du burde satse på å gå gjennom en av guildene (eller et av husene, som da er alternativ til guildene) først, så du blir litt mektig før du kommer igang. Han aller første fyren du snakker med, når du starter main questen, forteller deg at du burde gjøre det, og det er en grunn til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. november 2012 #511 Del Skrevet 13. november 2012 Jepp, Bloodmoon bør ikke gjøres før man er over level 40. Tribunal kan gjøres på litt lavere level, men du bør være 20-30 før du starter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mog Skrevet 14. november 2012 #512 Del Skrevet 14. november 2012 Jøss, ser det er mye å sette seg inn i. Godt det er mye å glede seg til også. Takk Yme og Tabris. :-) Anyway, skal ikke kapre tråden nå. Så hva spiller dere andre for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 14. november 2012 #513 Del Skrevet 14. november 2012 Spilte litt Diablo 2 i gårkveld.. Oh the memories :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 15. november 2012 #514 Del Skrevet 15. november 2012 Carl on duty: Black cops too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 19. november 2012 #515 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Har børstet støvet av Mass Effect 2 (som i mine øyne er det beste i serien), og puslet litt med det i det siste. I morgen blir det Hitman: Absolution! EDIT: Hitman: Absolution er nå fullført, meget bra, men den danker ikke ut Blood Money, etter min mening. 8/10 Da var det tilbake til ME2. Endret 25. november 2012 av sardintroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 10. desember 2012 #516 Del Skrevet 10. desember 2012 Er snart ferdig med andre runde i Walking Dead. Og da er jeg ferdig med det for en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 10. desember 2012 #517 Del Skrevet 10. desember 2012 The Walking Dead (Måtte begynne på nytt og jeg var på episode 4.... kjipt) Max Payne 3 Borderlands 2 Hitman: Absolution Don't Starve, frustrerende men artig spill. Ferdig med Far Cry 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasantdreams Skrevet 10. desember 2012 #518 Del Skrevet 10. desember 2012 Spiller ikke for tiden, men har tenkt å gi meg selv Far Cry 3 i julegave, og stenge verden ute i romjula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glorificus Skrevet 11. desember 2012 #519 Del Skrevet 11. desember 2012 Buffy the vampire slayer. herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janno Skrevet 11. desember 2012 #520 Del Skrevet 11. desember 2012 Spiller bare på iPaden. Cut The Rope! Morsomste spillet i verden der Hva skjedde med gode gamle tetris egentlig? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå