Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet du om noen som har klart å motbevise det da?

Nei. Og jeg vet heller ikke om noen som har klart å motbevise at solen er full av grønne elefanter. Å ta noe seriøst fordi det ikke er motbevist er idioti, fordi det faktisk kan sies om alle påstander. Her er en påstand: Jeg har en usynlig venn på rommet mitt. Han kan ikke sanses med noen av menneskers sanser og gir ingen uttrykk for at han er der. Kan du motbevise det?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du om noen som har klart å motbevise det da?

Nei. Og jeg vet heller ikke om noen som har klart å motbevise at solen er full av grønne elefanter. Å ta noe seriøst fordi det ikke er motbevist er idioti, fordi det faktisk kan sies om alle påstander. Her er en påstand: Jeg har en usynlig venn på rommet mitt. Han kan ikke sanses med noen av menneskers sanser og gir ingen uttrykk for at han er der. Kan du motbevise det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har! :)

Hvorfor ikke svare på det ts spør om?

Hun spør om hvordan det føltes også.

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt!!! Må dere bruke hver eneste sånn tråd til å spre den med med hån bare fordi dere er skeptiske??

Lag en egen tråd hvor dere skriver hundre millarder ganger at dere ikke tror på det i tilfelle noen her ikke har fått det med seg!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt!!! Må dere bruke hver eneste sånn tråd til å spre den med med hån bare fordi dere er skeptiske??

Lag en egen tråd hvor dere skriver hundre millarder ganger at dere ikke tror på det i tilfelle noen her ikke har fått det med seg!

Nå var det faktisk TS som tok opp diskusjonen med meg, og da ser jeg meg rett til å svare!

Gjest odisi73
Skrevet

Hvorfor ikke svare på det ts spør om?

Hun spør om hvordan det føltes også.

Ja,ja gidder ikke dele mer synspukter med deg,skjønner heller ikke hvorfor du er inne på denne tråden?

Du har tydligvis mer innhold i hodet enn alle andre her.

Kanskje du som er den mest naive av alle.

Hadet bra med dine meninger.

AnonymBruker
Skrevet

Ja,ja gidder ikke dele mer synspukter med deg,skjønner heller ikke hvorfor du er inne på denne tråden?

Du har tydligvis mer innhold i hodet enn alle andre her.

Kanskje du som er den mest naive av alle.

Hadet bra med dine meninger.

Du kan kalle en skeptiker mye rart, men å kalle han naiv... Ja da har du tatt kaka. Slå opp i ordbkken din hva naiv betyr så skjønner du det. Takk for meg!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke opplevd noe spesielt, men tror absolutt at de finnes:)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett eller annet i leiligheten min, eller på øyet. Det er noe mørkt som fyker forbi i sidesynet mitt på kveldene, både i stua og på soverommet og hunden min har reagert på det enkelte ganger. Har både vært hos øyelegen og hos vanlig lege for å sjekke om jeg har noe feil med synet, men de finner ingenting.

Men stiller meg helt klart åpen til at det faktisk er noe med synet mitt, og hunden min reagerer fordi jeg stivner til.

Går for det siste til jeg får noe annet bevist, ellers tør jeg ikke bo her lenger :fnise:

Skrevet

Nei! Har du sett noen rosa elefanter?

Ja, men de eneste bildebevisene som eksisterer ble tatt med sort/hvit-film.

• Liker 4
Gjest Hikken
Skrevet (endret)

'

Endret av Hikken
Skrevet (endret)

Hvor gammelt huset er har jo ikke nødvendigvis noe å si, det kan komme fra ting som har vært på stedet før. :)

For å ta et eksempel, det kan jo spøke i det splitter nye huset hvor det tidligere har foregått kanskje henrettelser, ofringer osv.

Det eneste jeg selv har opplevd er en ekkel følelse av å bli fulgt med/beglodd når jeg var helt mutters alene. Og det var kun når jeg stod på et bestemt sted i huset! Kjempeekkelt!

Jeg tror forresten på slikt ja, uten tvil. Kjempeinteressant og skummelt!

Endret av Explosive
  • 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

glem det... feilpost

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...