Gjest Siri Skrevet 13. juni 2011 #1 Del Skrevet 13. juni 2011 Er det noen som har opplevd å få barn etter reversering av vasektomi (sterilisering hos mannen)? Har vært singel i mange år, og nå har jeg møtt Mannen! Han er sterilisert-jeg har ikke barn, noe jeg egentlig ønsker meg.... Har også lest at man kan bruke prøverør, ved å hente ut sperm fra mannen til tross for vasektomi? Noen som har kjennskap til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #2 Del Skrevet 13. juni 2011 Er fyren interessert i å få barn da, eller lufter du bare tankene dine? Jeg mener å ha lest at vasektomi kan reverseres, men at det bare er ca. 30% sjanse for at det er vellykket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri Skrevet 13. juni 2011 #3 Del Skrevet 13. juni 2011 Lufter tankene mine.... Må være med i vurderingen ifht forholdet. Det er jo ikke som om jeg skal lure på han en unge- han sitter jo selvsagt med valget her. Men om sjansene uansett er minimale må jeg vite det før det blir for seriøst. Og sier heller ikke at jeg MÅ ha barn, hadde bare sett for meg at jeg skulle få det en dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå