Gjest döderlein Skrevet 13. juni 2011 #1 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Hva kan man gjøre for å unngå at man blir MER syk? Kjenner det i øra, halsen og nesa. Har ikke TID til å bli forkjøla nå, haha. Så noen gode råd til forebygging og kanskje bli bedre? Endret 13. juni 2011 av döderlein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burn Skrevet 13. juni 2011 #2 Del Skrevet 13. juni 2011 Spis mye C-vitamin, drikk mye væske, slapp av og ikke stress for mye, spis honning dersom du har problemer med sår hals/hoste, ta på godt med klær, og unngå å frys på føttene. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 13. juni 2011 #3 Del Skrevet 13. juni 2011 da jeg holdt på å bli forkjølet i India, fikk jeg en kopp te tre ganger om dagen. Hvor det kun var varmt vann med en bit ingefær oppi -det gjorde susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. juni 2011 #4 Del Skrevet 13. juni 2011 Det som står over. Unngå trekk. Ta det litt med ro, slik at immunforsvaret får fred til å gjøre jobben sin. Det funker dårligere når du er stresset eller utmattet. Unngå egensmitte. - Å fylle på med friske bakterier. Kok tannbørsten, vask hendene, og ikke drikk fra samme koppen du drakk fra i går. Og sånn. Kamillete med honning er bra for halsen. Aseptisk og hjelper immunforsvaret. Såfremt du ikke har pollenallergi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest döderlein Skrevet 13. juni 2011 #5 Del Skrevet 13. juni 2011 Får kun 6 timer fri i døgnet to uker fremover, så dette kan bli spennende med hvile og sånt. Haha. Men takk for gode råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. juni 2011 #6 Del Skrevet 14. juni 2011 Hvis det kan være til trøst så forsvant min gradvis til tross for et tilsvarende arbeidsregime, men jeg kjente på de mest fysiske og langtrukne dagene at jeg på en måte gikk over grensen for tilfriskning, og satte meg selv et døgn tilbake. Men den gikk over, og det gikk helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå