Gå til innhold

Lite matlyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en jente i starten av 20 årene som lever gluen og melkefritt. Har det siste året slitt med lite matlyst, men de siste to månedene har det blitt veldig slitsomt. Jeg er ikke deprimert og ikke gravid. har prøvd å spise i små mengder, lage fristende mat, føler jeg har prøvd alt..... Fastlegen mener jeg bare er kresen. Det er ikke tilfelle. Er egentlig veldig matglad og spiser alt. Har ødelagt kne og venter på operasjon så jeg får ikke beveget meg så mye eller trent, vet ikke om det kan ha noe å si? Håper veldig at noen kan hjelpe meg med tips til hva jeg kan spise/hva jeg kan gjøre, eller hvorfor jeg har det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

dette har jeg også god erfaring med du!

har du prøvd disse næringsdrikkene fra apotektet, som heter nutri?

ikke den som heter juice også (de smaker ille!!!)

nutri med vaniljesmak, jordbærsmak eller kaffesmak er definitivt gode! en slik er 300 kcal, og innholder alt du trenger inni kroppen din:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jeg ikke prøvd enda, men skal teste nå så takk. Bruker å spise disse nutrilett sjokoladene sånn at jeg får i meg noe. Glemte å nevne isted at når jeg spiser middag (innimellom etter bare en brødskive også) så får jeg skikkelig vondt i magen og blir kvalm. Det kan godt være at det er sånn "psykisk" smerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ja, prøv nutridrikkene..skriv her hva du synes om den da :)

er nyskjerrig på om du synes dem er like gode som det jeg synes!

ja, det er nok bare "psykisk" smerte, eller kanskje det har noe med å gjøre at du har vendt magen din til såpass lite mat, at det ikke skal noe til før du føler ubehag. Det der bør du være litt obs på altså, så det ikke går på helsa løs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...