Gjest Frustrert Skrevet 13. november 2003 #1 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg har vært sammen med kjærsten min i ett år nå. Vi hadde en del sex i begynnelsen, men etter ca to mnd ble det skjeldnere og skjeldnere. Jeg har en tynn penis på 11 cm, og hun sier rett ut at den er for liten. Hun kjenner lite, og sier det er kjedelig når vi har sex. Jeg vet at exen hennes var veldig stor, og tror hun er litt bortskjemt på området.. Er det en fair unnskyldning for å ha lite sex? Ellers har vi det veldig bra sammen. Vil det være slemt av meg å være utro for å "få meg noe"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #2 Del Skrevet 13. november 2003 Er det en fair unnskyldning for å ha lite sex? Ja, dersom du ikke har fantasi og vilje til å sørge for at hun får det godt på andre måter. Det er dessuten en pen måte å si "skjerp deg" på. Vil det være slemt av meg å være utro for å "få meg noe"? Ikke bare slemt, men direkte dumt. Gi henne kroppen din, ikke bare pikken, så blir det nok noe på deg hjemme også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #3 Del Skrevet 13. november 2003 tror dere skal gå noen runder for å bestemme dere for om dere skal være sammen jeg.... Om dere vil det, må dere snakke om hva dere kan gjøre for at begge skal få noe ut av sexen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 kan du ikke be henne om å trene opp bekkenmuskulaturen sin? Si d til henne på en snill måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dacota Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Tre ord: G-punkt, vibrator, dildo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Er veldig enig med den over her som sa at du må gi henne hele kroppen din, ikke bare pikken. Vi jenter elsker jo med hele mannen, ikke bare den der snoppen. Hun liker sikkert andre ting enn bare samleie også, så det er bare å bruke fantasien, og ikke minst være engasjert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 Det er alt det andre du presterer i senga som teller. Ikke særlig hensynsfult av henne...faktisk uakseptabelt, at hun "klager" på str. Å få seg litt andre plasser er nok ikke løsningen. Vær heller kreativ i senga. En flittig tunge og/eller hender kan kompensere for alt annet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. november 2003 #8 Del Skrevet 14. november 2003 Å få seg litt av andre er nok ikke løsningen her... Om du har en tynn kuk og hun er bortskjemt med større, så burde dere iallfall få til kommunikasjon slik at dere kan finne ut måter som gjør at det blir bra for dere begge. Om dere ikke får til det, så må jeg ærlig inrømme at jeg vet ikke om det er noe poeng i å fortsette forholdet. Gjensidig åpen kommunikasjon er nemlig alfa omega i et forhold, synes jeg da. Det var ikke akkurat særlig trivelig av dama og si at den var for liten, kan vel hende det er hun som er for vid, vel! Jeg har vært bortskjemt med en stor en i 5år nå, men om jeg treffer en som har en ganske liten en så er jeg da iallfall oppfinnsom nok til at jeg skulle finne ut av måter hvor det blir bra for oss begge!!! It takes two to tango - hun kan ikke legge alt ansvaret på deg bare fordi hun mener du har for liten. For å være litt ekkel her - neste gang sier du til henne at "det er ikke jeg som er for liten, det er du som er for vid fordi du var bortskjemt med en stor før" Anbefales kanskje ikke å si dette om du ikke ønsker en konflikt, da Lykke til, håper dere finner ut av det! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmusaDamini Skrevet 14. november 2003 #9 Del Skrevet 14. november 2003 Om du i det hele tatt vurderer å gå noe annet sted for å få deg noe så bør du nok sette deg ned å tenke litt på hva denne dama betyr for deg, hva forholdet betyr. Om alt er verdt å miste for et dårlig knull et annet sted, om det er verdt den enomt dårlige samvittigheten du vil få, om det er verdt å såre den du er glad i? For du er vel glad i henne? Dersom den sexen du og din kjære har sammen kun består av vaginal stimulanse av din penis og ingenting annet så skjønner jeg godt at hun klager. Hvorfor skal hun ha sex med deg når hun ikke får noe ut av sexen. Ha sex med deg for å gjøre deg glad? Tror nok du bør ta deg sammen og tilfredstille dama di på andre måter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 14. november 2003 #10 Del Skrevet 14. november 2003 :o Hun sier rett ut at "den er for liten" og at sex er "kjedelig"? Kompis, det der behøver du ikke ta imot Jeg er helt med damene her på at du må benytte mer enn pikken til å tilfredsstille henne, men sexlivet er faktisk hennes ansvar også. Snakk med henne om hva som ellers kan tenne og tilfredsstille henne. "Noe på si" er ikke akseptert, men jeg synes ikke du skal tolerere ei ufølsom dame som klager på utstyret ditt uten å foreslå alternative løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #11 Del Skrevet 14. november 2003 At du gidder være sammen med ei så ufølsom dame. Sånt sier man da bare ikke? Mulig du er litt kjedelig i senga da i tillegg, det vet jo ikke jeg noe om, men størrelsen har ikke mye å si. Min ex var svær, men jeg hadde ikke noe bra sex med ham for det. Min nåværnde er som deg tenker jeg, og jeg har et himmelsk sex-liv. Det er jo selvfølgelig viktig for jenta å ha gode muskler i underlivet, det må du hinte til henne om. Dessuten er min nye kjæreste veldig oppfinnsom. Varisajon, oralsex, og masse kos. Jeg har ikke noe problem å kjenne at han er inne i meg selv om han er litt liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muggi Skrevet 14. november 2003 #12 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har vært sammen med kjærsten min i ett år nå. Vi hadde en del sex i begynnelsen, men etter ca to mnd ble det skjeldnere og skjeldnere. Jeg har en tynn penis på 11 cm, og hun sier rett ut at den er for liten. Hun kjenner lite, og sier det er kjedelig når vi har sex. Jeg vet at exen hennes var veldig stor, og tror hun er litt bortskjemt på området.. Er det en fair unnskyldning for å ha lite sex? Ellers har vi det veldig bra sammen. Vil det Tror også du må tænke dig en extra gang om hun nu virkelig er den du vil være sammen med!!!!!! Havde jeg fået at vide min "bollemus" ikke var go nok, havde jeg ikke villet have sex med den person længere! Hvis man virkelig holder av en person, siger man det ikke direkte på den måde! Hun kunne i det mindste have kommet med andre forslag........ Det andet sårer for vildt?! Til Toppen være slemt av meg å være utro for å "få meg noe"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #13 Del Skrevet 17. november 2003 :o OK, man sier ikke til typen sin at han har liten tiss, og at han ikke tilfredsstiller og så punktum! Det er slemt! Jeg tør vedde på at 98% av de fleste menns selvtillit kretser seg om pikken hans, og hva slags tilbakemeldinger han får på den. Vil man ha god sex, er man snill med tissen. Ja, det er andre måter å tilfredsstille på, men som Lillian sier, "takes two to Tango" så dere må nok øve begge to. Men når hun sier sånn til deg, ville jeg vært i tvil om hele forholdet. Det er mannen ikke pikken som gir en orgasme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #14 Del Skrevet 17. november 2003 Man kan jo bare selv tenke seg til hvordn man ville ha reagert /hvordan damerne her inne ville ha reagert hvis ens kjæreste hadde sagt til en at han syntes at sexlivet var utilfredsstillende fordi puppene var for små/rompa var for stor etc etc etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #15 Del Skrevet 17. november 2003 Enig Sadie, vi hadde drept, eller dødd, alt etter som :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 19. november 2003 #16 Del Skrevet 19. november 2003 Det er jo utrolig stygt og lite hensynsfullt av kjæresten å si det da...Men; likevel så skjønner jeg henne godt....Assa, 11 cm? hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_Michelle Skrevet 19. november 2003 #17 Del Skrevet 19. november 2003 Uansett størrelse, så skal man ikke såre mennesker på den måten. Hvis hun klager, så må hun vel kanskje være litt flinkere til å forklare seg. Det er jo faktisk mulig, som folk har nevnt før meg, å gjøre ting på litt andre måter, være mer kreativ. Er man glad i hverandre, får man det til å funke uansett, og da er kjærligheten viktigere enn sex! Snakk sammen og prøv nye ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 19. november 2003 #18 Del Skrevet 19. november 2003 Hun merket vel litt forskjell på den andre å den hun får nå men det er ikke noe unskuldning får at dere ikke kan ha sex ( Kos ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. november 2003 #19 Del Skrevet 19. november 2003 Det er jo utrolig stygt og lite hensynsfullt av kjæresten å si det da...Men; likevel så skjønner jeg henne godt....Assa' date=' 11 cm? hmm...[/quote'] Er ganske stygt og lite hensynsfullt det du sier her! DU har ikke hatt sex med denne mannen, og kan derfor ikke vite om han har de 11 beste cm i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 19. november 2003 #20 Del Skrevet 19. november 2003 Neida, jeg har ikke prøvd ham... Men jeg snakker av erfaring... Jeg hadde aldri ville sagt det til kjæresten min slik, men men et elendig sexliv så er det kanskje vanskelig å leve et laaangt liv sammen... Hun liker tydeligvis ikke en liten penis (så må hun få mene det da!), men det betyr ikke at han ikke kan få andre damer til å ha det godt fordi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå