Gå til innhold

Silikonpupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest anonym12345

Jeg var 22 og hadde ammet i over et år. Jeg tok med bilde til legen av hvordan jeg så ut før graviditet og amming og sa at jeg ville ha tilbake de gamle puppene mine.

Det er vel i nærheten av samme grunn som deg.

Saken er at man forandrer seg, både i kropp og sinn med årene - også puppene.

Silikon ER kunstig, føles kunstig og ser kunstig ut.

Du får ikke de gamle tilbake ved hjelp av silikon. Så enkelt er det.

Du får noen andre.

De er hardere og ser anderledes ut, men mest av alt forandrer de seg ikke i takt med resten av kroppen og vil snart se og føles enda mer kunstige og rare.

Men, det er fritt valg.

Jeg ønsker bare at man tenker seg sabla godt om før en går til et så drastisk inngrep som kan forandre kroppen din på livstid - og da ikke på en positiv måte.

Jeg har et spørsmål til deg: hvorfor trenge du 23 år på å finne ut av at du ikke var fornøyd med silikonproteser. Litt trøyt å ha silikonproteser i såpass mange år med tanke på at du ikke er fornøyd? Og vanligvis bytter man jo silikonproteser etter 10-15 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt flust med penger - i alle fall har 15-20 000 vært noe som ikke har vært lett overkommerlig med tanke på andre prioriteringer i livet. Det var først for to år siden at jeg så at det kunne blitt gjort for "bare" ti tusen. Jeg har følt de siste ti årene at jeg IKKE ville bytte til nye - og da har det dratt ut i tid.

Jeg har ikke vært misfornøyd - ikke SÅ misfornøyd før de siste årene.

Det sammen med økt selvtillit og selvfølelse har ført til at det ble først nå at det ble gjort.

Dette spørsmålet kunnne du forsåvidt ha stillt i den andre tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du snakker om kalde pupper. jeg har aldri merket noe til at mine er kalde og heller ikke min samboer. Vil heller si at de er varme enn kalde

Tror det kommer veldig ann på hvor de legger silikon..

De som opererer inn silikon under muskelen, har nok ikke dette problemet at de føles kalde.

Jeg opererte over muskelen, og jeg kjenner at mine pupper er kaldere enn resten av kroppen.

Er i grunn et bagatell problem som jeg ikke tenker noe særlig på.

Syns silikon er fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...