Pip Skrevet 24. november 2003 #41 Del Skrevet 24. november 2003 :o Fekk brått vite at eg faktisk veit kven denne fyren er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. november 2003 #42 Del Skrevet 25. november 2003 Nei takk ikke slik :oops: :oops: :oops: :oops: Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 27. november 2003 #43 Del Skrevet 27. november 2003 Synes det var romantisk gjort jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 27. november 2003 #44 Del Skrevet 27. november 2003 Synes også det var veldig søtt! Er enig i tankegangen om at "Jeg elsker deg så mye at jeg vil la alle se hvor fantastisk glad jeg er i deg!". Hadde blitt kjempeoverrasket og veldig rørt om min kjære hadde fridd sånn, men jeg ble jo kjempeoverrasket og fryktelig rørt da han fridde på julaften sammen med familien min da... Trenger ikke være så storslagent, men jeg hadde likt det også. Så lenge det var mannen jeg elsker som hadde spurt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 27. november 2003 #45 Del Skrevet 27. november 2003 Synes det er søt og romantisk, jeg! Mannen min fridde under 4 øyne, men vi fortalte det etterpå til ALLE på hotellet vi bodde og på Midnattsoperaen senere! Klarer jo ikke holde kjeft når man er så lykkelig at det nesten bare renner over! :D Nervøsitet: Jeg spurte mannen om han var nervøs før han fridde. Han svarte "Nei. Jeg visste jo hva du ville svare!". Men han a oxo at det kilte litt i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 28. november 2003 #46 Del Skrevet 28. november 2003 Syns dette var kjempekoselig jeg!! Fikk frysninger...Men så er jo jeg hyperromantisk da... Min kjære skulle gjerne vært mer romantisk også, så jeg hinter så godt jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 29. november 2003 #47 Del Skrevet 29. november 2003 nei, det er pinlig :oops: har mere sans for frieri i romantiske omgivelser,hvor man i fred kan svare ja og bare nyte hverandre gjerne i ett boblebad m/sjampagne,bakgrunnsmusikk,og kanskje vi til og med befinner oss i utlandet det er mitt drømmefrieri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. desember 2003 #48 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei... Jeg er veldig romantisk,og jeg hadde ikke hatt noe problem med det i det hele tatt!Tenk å vise hele verden hvor glad man er glad i hverandre gjør meg ingenting,men jeg hadde nok ha vært flau,så helst ville jeg sett at min evt.frier gjorde med bare oss to alene...Hehe.. Klemz fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymfen Skrevet 1. desember 2003 #49 Del Skrevet 1. desember 2003 Et frieri bør være intimt&personlig for at det skal være romantisk.. Ville ikke likt offentlig frieri i trykkkabin, nei!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå