Gå til innhold

Er så mye sint/irritert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg må bare få dette ut.

Jeg er mye sint/irritert, og er lei av å bruke tid/krefter på å være det.

Jeg blir irritert når:

1, Jeg vet jeg har rett i en sak (kan være fakta o.l.), og noen andre påstår noe helt annet. (selv etter at jeg har "bevist" at jeg har rett)

2, Blir sint når min mann ikke setter pris på alt jeg gjør hjemme (selv om jeg flere ganger har sagt det til han).

3, Når venner/familie gjør dumme ting; har en i familien som er ekstremt naiv, og jeg kan ikke skjønne at vedkommende gjør så mye "dumme ting" (Ja jeg vet, jeg har egentlig ikke noe med det...)

4, Når familie/venner skal skryte over hvor bra de har det med partner/familie, når de ofte kan komme til meg å klage neste dag (da alt er fælt og de spør meg om råd). Virker som de skal overbevise meg (og kanskje seg selv) meg ifh til hvor bra de har det.

Jeg er lei av å være irritert/sint, men samtidig greier jeg ikke å la vær å bry meg!

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg må bare få dette ut.

Jeg er mye sint/irritert, og er lei av å bruke tid/krefter på å være det.

Jeg blir irritert når:

1, Jeg vet jeg har rett i en sak (kan være fakta o.l.), og noen andre påstår noe helt annet. (selv etter at jeg har "bevist" at jeg har rett)

2, Blir sint når min mann ikke setter pris på alt jeg gjør hjemme (selv om jeg flere ganger har sagt det til han).

3, Når venner/familie gjør dumme ting; har en i familien som er ekstremt naiv, og jeg kan ikke skjønne at vedkommende gjør så mye "dumme ting" (Ja jeg vet, jeg har egentlig ikke noe med det...)

4, Når familie/venner skal skryte over hvor bra de har det med partner/familie, når de ofte kan komme til meg å klage neste dag (da alt er fælt og de spør meg om råd). Virker som de skal overbevise meg (og kanskje seg selv) meg ifh til hvor bra de har det.

Jeg er lei av å være irritert/sint, men samtidig greier jeg ikke å la vær å bry meg!

Noen tanker?

Nattlys olje hjelper mot pms,fåes kjøpt i helsekostbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. så lenge du vet at du har rett, ikke bry deg om de som tar feil :) hev deg over det.

2. Slutt å gjør ting hjemme.. tilslutt vil det være møkkete, ingen mat i kjøleskapet, ingen rene kniver, ingen rene klær.. da vil nok din mann savne alt du gjør hjemme :)

3. At andre gjør dumme ting kan ikke du noe for. Du kan evt prøve å veilede de til å ta andre valg, men de bestemmer tross alt over sitt eget liv.

4. Alle har perioder hvor ting er bra og andre perioder hvor ting er dårlig. Det har vel du og? Det er alltid godt å ha noen å dele det med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som å lese om meg selv. Humøret mitt blir ekstra ille om jeg ikke spiser regelmessig. Jeg har også kutta ut en god del folk,familie osv,fordi jeg orker ikke bli plaga av idiotien deres mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...