AnonymBruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei, jeg har kjent en gutt over nettet over 1 år nå, og ting har gått opp og ned gjennom stunden jeg har kjent han. Når jeg ble kjent med han hadde han en kjæreste, og han va rett å slett litt kjedelig å snakke med. Men etter det ble slutt mellom han og henne, ble han interessant å snakke med. Han ble en god venn som jeg følte jeg kunne stole på. Og så ble det mer og mer flørting. Vi sa utrolig mye søt til hverandre i cirka 1 månde. Så snakket jeg ikke med han på 1 månde. Så når han kom tilbake så hadde han fått ei ny dame. Og han ble kjedelig igjen i mine øyner. Jeg har fortsatt kontakt me han. Men når han forteler meg at han har vært utro med kjæresten å at han å kjæresten liksom har hatt seg, vel da vet ikke jeg hva jeg skal si. For til nå har jeg prøvd å vært litt kompis på det der, men jeg vet ikke om jeg ska fortele om mine føleser. For jeg føler at jeg ikke har noe å stille opp med. For han har jo aldri møtt meg. Og når vi hadde den koselige perioden var han på g men kjæresten, men det var ikke noe han nevnte til meg. Så skal jeg si hva jeg føler eller aldri la han vite ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. juni 2011 #2 Del Skrevet 13. juni 2011 Hold munnen lukket du. For det første regner jeg med han ikke har noen følelser for deg. Å flørte uskyldig på nett betyr som regel ikke mye. Han sendte også et kraftig signal om at han ikke er intressert både da han ikke snakket med deg på en måned, OG fikk seg ny dame. For det andre har han behandlet kjærstene sine relativt dårlig, etter hva du sier. Vil du virkelig holde på med en fyr som har vært utro mot dama si? For det tredje, du har ikke møtt ham i virkeligheten, du har ingen anelse om dere virkelig har en kjemi, eller om det bare er noe du innbiller deg. Og for det fjerde, det finnes menn der ute som er spennende å snakke med hele tiden, og som er single Massevis av dem, for å være ærlig. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå