Gå til innhold

Sterilisering av kvinne


Gjest Milussi

Anbefalte innlegg

Gjest Milussi

Hei :)

Jeg har sett litt på forumet, men fant ikke noen annen tråd om det, så her kommer saken;

Jeg skal sterilisere meg på torsdag. Har betalt de 6079,- det koster og gleder meg faktisk ganske så mye siden jeg er livredd for å bli gravid igjen og har brukt utallige våkennetter og penger på negative graviditetstester :P

Har verdens nydeligste gutt fra før, <3 og ønsker absolutt ikke fler barn.

Det jeg lurer på er; Har noen her inne erfaring med hvordan man er/blir etter selve inngrepet? (kikkhullsingrep)

Får man store, synlige arr?

Vil man være hoven og oppblåst etterpå?

Hvor lang tid tok det før dere orket sex igjen?

Mye smerter?

Kommer det mye luft ut av kroppen etterpå? (promping) :sjenert:

Hvor lenge var dere sykemeldt?

Håper noen har mulighet til å gi meg svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arret er på et par cm og er veldig lite synlig hos meg. Siden det er sol og sommer nå så vør du beskytte arret med en silikonkrem eller plaster. Dyrt, men verdt det.

Følte meg både oppblåst og hoven noen dager i etterkant. Ikke så mye smerter. Jeg kjørte selv hjem etter operasjonen. Var borte fra jobb et par dager. Kan ikke huske om jeg prompet ekstra.

Var singel da, men jeg kunne fint ha hatt sex etter ei uke. Muligens før også.

Alt i alt så er jeg kjempefornøyd med inngrepet. Jeg rakk det heldigvis akkurat før det ble en egenandel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine arr er ikke så synlige at noen vil legge merke til dem. Det ene er i underkanten av navlen og det andre husker jeg ikke hvor er. Det er sikkert dekket av hår.

Jeg var oppblåst noen dager etterpå, og gassen ga noen smerter i skuldrene første kveld (fikk smertestillende for det). Siden gassen er pumpet inn i bukhulen kommer den ikke ut gjennom tarmen.

Jeg hadde forsiktig sex i skje samme kveld og var borte fra jobb ett par dager. Jeg husker ikke om jeg hadde fri eller om jeg ble sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...