Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2011 #1 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei, jeg skrev et innlegg her om typen min for en stund siden. Fortalte dere litt om hvordan han brukte å kalle meg nigga og knullekanin og mye rart. Har liksom avskrevet han som en seriøs kjæreste i øyeblikket i og med at han sier en del rart og noen ganger ufølsomme ting. Men nå fikk jeg nettopp ei melding der han skriver 'Skal vi øve på å lage en baby i kveld lille musemor.' Jeg skjønner det ikke, er han mer seriøs enn jeg trodde? Hvorfor kan han aldri si noe romantisk og bare sånne 'sleezye' kallenavn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #2 Del Skrevet 12. juni 2011 Den setningen betyr : Jeg vil pule! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #3 Del Skrevet 12. juni 2011 "Øve på å lage en baby" betyr å ha samleie. Trenger ikke å ligge noe mer i det enn at han vil ha sex.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 12. juni 2011 #4 Del Skrevet 12. juni 2011 Øve på å lage baby - ikke lage baby. Han har lyst på sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 12. juni 2011 #5 Del Skrevet 12. juni 2011 Hehehe han sier mye morsomt, det skal han ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 12. juni 2011 #6 Del Skrevet 12. juni 2011 NEI han er ikke seriøs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #7 Del Skrevet 12. juni 2011 Spørsmålet er, vil DU ha barn med en som kaller deg for knullekanin og musemor? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå