AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Del Skrevet 12. juni 2011 I går så hadde mannen min besøk av en kamerat. Han spiste hos oss og vi hadde det hyggelig til ut på kvelden. Han har ei søster som nå er blitt 15 år, men mannen min har ikke sett henne siden hun var 4 eller noe. De pratet om løst og fast før de kom inn på søstra hans og kameraten skrøt litt av hun at hun var flink på skolen og sånt. Mannen spurte nå hvordan hun hadde det og så bare spurte mannen min sånn ut av det blå om hun var noe pen. Da ble kameraten til mannen min forbanna og spurte rett ut om mannen min var pedo. " hva F, er du pedo ell", sa han. Da ble mannen min også sint og ba han om å gå for slik tåler han ikke å bli snakket til. Kameraten ble bare enda surere og sa at man spør ikke om sånt med mindre man har skitne hensikter. Da tok mannen min han i armen hans (han er ikke store karen heller) dro han bort til døra og kastet han ut og sa at han ikke vil se han i gjen. Nå er de uvenner da, mannen min ble visst veldig såret av det og vil ikke ha noe med han å gjøre mer. Jeg ringte kameraten hans i dag og spurte om de ikke skulle orne opp men han sa bare nei og la på. De har vært venner siden barndommen. Hvordan kan en så liten ting ødelegge et over 20 år gammelt vennskap? Er ikke dette litt barnslig oppførsel av dem begge? De er tross alt 33år. Jeg vet jo ikke en gang hvem jeg burde holde med her. Jeg kjenner jo mannen min og vet godt at han ikke mente noe vondt med det, men var det ikke litt å overdrive å kaste han ut? Jeg sitter her og skjønner ingenting. Vi hadde det jo så hyggelig frem til det. Er ikke min kamerat heller så vet ikke helt om jeg burde blande meg inn heller?. "Kjenner" han kun i gjennom mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 12. juni 2011 #2 Del Skrevet 12. juni 2011 Var det kameraten sin søster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandra Skrevet 12. juni 2011 #3 Del Skrevet 12. juni 2011 Han duden satt den der frekke mannen din riktig på plass syns jeg. Bra gjort. For en gris! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #4 Del Skrevet 12. juni 2011 Var det kameraten sin søster? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeCup Skrevet 12. juni 2011 #5 Del Skrevet 12. juni 2011 Veldig merkelig av mannen din å spørre om det da? Og veldig merkelig av kompisen å klikke sånn for det, og igjen merkelig av mannen din å klikke sååå mye igjen! hmm... merkelig. Jeg hadde ikke blandet meg, det er mellom dem to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå