Gjest sangfuglen Skrevet 12. juni 2011 #1 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg var på byen i går og dansa sammen med mange folk. De spillte mange kule sanger. Alle kan tekstene til disse sangene så jeg og mange av de andre sang/mimte. PLutselig kommer det en ganske kjekk gutt bort til meg og sier: "Jeg har fulgt med på deg ganske lenge, og du er veldig pen, men når du synger/mimer til de sangene faller du mange hakk..." Så svarer jeg han bare : "okay...hva mener du?" Så sier han: "Du var en 9`er jente før du begynnte å synge, da fallt du ned til en 6`er, skikkelig synd det der." Man kunne ikke høre at jeg/vi sang, musikken var jo drit høy! Hva mente han egentlig emd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 12. juni 2011 #2 Del Skrevet 12. juni 2011 At han ikkje likar jenter som syng. Synd for han, han går sikkert glipp av mange flotte jenter. Likar du å synge så er det like greitt at han sa frå, så kan du styre unna han ved eit seinare høve. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 12. juni 2011 #3 Del Skrevet 12. juni 2011 Heheh mest sannsynlig var han bare full og følte at dette var informasjon av interesse... Men det var kanskje du og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #4 Del Skrevet 12. juni 2011 Han var bare full av kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 12. juni 2011 #5 Del Skrevet 12. juni 2011 Hahahaha. Synes det var en knallkommentar jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarter Skrevet 12. juni 2011 #6 Del Skrevet 12. juni 2011 "alle" var jo fulle, så jeg sang bare fordi det var det alle gjorde og jeg hadde lyst... Man kunne ikke høre at jeg sang. Så aner ikke hva han mente:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 12. juni 2011 #7 Del Skrevet 12. juni 2011 Eller så har han lest sånne dumme sjekkegreier der gutter tror at jenter blir sjamert dersom man sier noe stygt til de. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnfi Skrevet 12. juni 2011 #8 Del Skrevet 12. juni 2011 Ha ha ha, lurer på hvordan han føler seg idag, om han i det hele tatt husker at han ga deg denne "viktige" informasjonen. Mulig han syntes musikken dere danset etter var lavmål. At han befant seg på stedet for å sjekke damer og ignorere musikken? Klart du faller mange hakk da om du kan teksten til disse teite låtene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 12. juni 2011 #9 Del Skrevet 12. juni 2011 Han mente at han vil gifte seg med deg og få masse barn. Omvendt psykologi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burn Skrevet 12. juni 2011 #10 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg tror faktisk at han prøvde å bruke omvendt psykologi. Ved å si til deg at "nå falt du et par hakk", håper han på at du skal jobbe for å motbevise dette. Da ser han om du er interessert, noe du tydeligvis er, siden du tenker en del på det i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2011 #11 Del Skrevet 12. juni 2011 Han prøvde å være PUA og gav deg ett negativt kompliment. Funka dårlig ser jeg. Var ikke meningen å forvirre deg men du skulle bli så satt ut at du jobba for å klatre igjen, ikke fortsette å synge og være deg selv. Neg compliment Vær glad du har vett og sang og koset deg istedet for å falle for en tilbakestående PUAs "triks".... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blair Skrevet 12. juni 2011 #12 Del Skrevet 12. juni 2011 Han mente sikkert at han ikke kan utstå sånne "jazz hands"-glade folk som leker Singing Bee og Beat for Beat på byen, og at du dermed falt i gradene hos ham. Jeg skjønner ham veldig godt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rrakel Skrevet 12. juni 2011 #13 Del Skrevet 12. juni 2011 Eller så har han lest The Game og prøver seg på en pick-up line derifra..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 12. juni 2011 #14 Del Skrevet 12. juni 2011 Hørt kompiser av meg si slike ting mange ganger, det er nok ikke uvanlig at du plutselig ryker 5 hakk på skalaen pga en banal ting som at du sitter i stolen og gjør dansebevegelser, synger, digger feil sang osv. De pleier ikke å si det TIL damene de tenker det om da, med unntak av en kompis av meg som stadig vekk går bort til jenter og sier de er veldig pene men det var jævla synd at de hadde pannelugg e.l. Han har ikke lest the game, han mener det bare helt oppriktig og er uforskammet nok til å si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 12. juni 2011 #15 Del Skrevet 12. juni 2011 Hørt kompiser av meg si slike ting mange ganger, det er nok ikke uvanlig at du plutselig ryker 5 hakk på skalaen pga en banal ting som at du sitter i stolen og gjør dansebevegelser, synger, digger feil sang osv. De pleier ikke å si det TIL damene de tenker det om da, med unntak av en kompis av meg som stadig vekk går bort til jenter og sier de er veldig pene men det var jævla synd at de hadde pannelugg e.l. Han har ikke lest the game, han mener det bare helt oppriktig og er uforskammet nok til å si det. Det er jo kjempeartig, dog er moroa å ro seg inn igjen etterpå. Om man starter med et crappy førsteinntrykk, kan det kun gå oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #16 Del Skrevet 12. juni 2011 Det er da godt mulig han liker jenter som synger når det passer seg, men når man danser på byen ser det absolutt ganske teit ut å mime til sangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. juni 2011 #17 Del Skrevet 12. juni 2011 Det er da godt mulig han liker jenter som synger når det passer seg, men når man danser på byen ser det absolutt ganske teit ut å mime til sangene. Men hvis han mente det så teit ut, så ville han aldri ha sagt det. Hvis jeg f.eks. hadde sett ei fremmed pen dame som røykte , så kunne det ikke falt meg inn å gått bort til henne og sagt at jeg syntes hun var vakker før hun tok fram røyken. Det lukter pickupartist med neggeteknikk lang vei her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2011 #18 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg måtte lese litt mer om disse neg`ene og du slapp unna med ett neg, som en 9 skulle du fått 3: Who should be Negged? Now, since Mystery is the inventor of the Neg, he also gave a guideline on how they should be used: "9s and 10s need up to three negs. 8s can only take one. 7s and below will react badly to even a single Neg." Let me say that again: Mystery gave it as a guideline. Not only is the HB rating scale subjective (beauty is in the eye of beholder and all that), but each person is different. Han gav altså opp for første neg gjorde deg bare og ikke og han ble også og istedenfor måtte han 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillevill Skrevet 12. juni 2011 #19 Del Skrevet 12. juni 2011 Han virker sosialt tilbakestående. Når slikt skjer meg så sier jeg ok og går videre, jeg er ikke interessert i sytete gutter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 12. juni 2011 #20 Del Skrevet 12. juni 2011 Enten prøvde han å gjøre seg interessant og litt sånn PUA-sjarmerende, eller han tenker som mange andre, at det er litt irriterende med folk som mimer til sanger på byen. Spesielt de som liksom viser med hendene hva teksten handler om på en litt overdreven måte, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå