Gå til innhold

Dumpet av min første kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettop blitt dumpa av min første kjæreste :/ Her tenkte jeg at "Endelig, etter 21 år som singel har jeg funnet noen som er glad i meg for hvem jeg er og som bryr seg om meg".

Hun oppførte seg merkelig ei stund og jeg spurte om hun ikke hadde følelser for meg lenger og det hadde hun ikke :( Så der brast den drømmen.

Tror jeg var alt for lite frempå fysisk men grunnen til det var at jeg ikke ville gjøre henne ukomfortabel for jeg var hennes første kjæreste også. Så endte det med at hun kun har venne-følelser for meg.

Er veldig trist nå og håper at morgendagen blir bedre.

Vet ikke hva jeg vil med innlegget men måtte bare få det ut :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thea23

Samme skjedde med meg også, og jeg vet at dette høres både teit og oppbrukt ut, men tiden leger alle sår. Du er bare 21, og kommer garantert til å møte noen som liker deg for den du er.Bruk denne tiden til å ta vare på deg selv. Prøv å være sosial, tren, hør på glad musikk osv. Ikke grav deg ned i minner, om dette er noe som får deg til å føle deg dårlig. Vet ikke hvordan situasjonen din er, men om hun fremdeles vil holde på vennskapet, ta en vurdering på om du er klar for det på dette tidspunktet.

Lykke til, dette ordner seg skal du se :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger hjelper det bare å skrive det ned, og få ut alt! Det hjalp meg veldig da jeg ble dumpet av min første kjæreste. Startet min egen blogg, og skrev ganske lange, dype innlegg uten at noen trengte å lese det. Jeg håper det går bedre med deg etter hvert, og som hun over meg her sier: Tiden leger virkelig alle sår. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer gjennom 4 år forlot meg også for bare 5 dager siden. Ta tiden til hjelp og bruk dine venner for alt det er verdt, men ta deg også tid til å sørge og stå i dine følelser selv om det er vondt. Det vil styrke deg for ettertiden, ihvertfall så er det min erfaring, :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for for fine :) Prøver å være positiv og skal holde meg opptatt de neste dagene slik at jeg slipper å tenke så mye på det. Har desverre ingen venner jeg kan snakke med om dette, ikke i person i hvertfall. Prøver å ikke tenke så mye på det for da får jeg en del "mørke tanker", har hatt dårlig selvtilit og selvmordstanker før så blir fort litt for mye hvis jeg begynner å tenke på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

For å komme over ei jente, må du "komme" over ti nye :nigo:

Men slikt er trist - spesielt siden det er din første kjæreste. Det som dog er kjekt, er at man lærer. Nå vet du litt mer om hvilken person du skal se etter - som blir 100% perfekt for deg - samt litt mer om deg selv i et forhold. Og lærdom er aldri bortkastet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det Katten :) Både med denne kjæresten og ei jente jeg traff en del ganger tidligere så var jeg litt usikker på om jeg i det hele tatt fant dem tiltrekkende, synes eks-kjæresten min var søt da jeg ble bedre kjent da men i starten var jeg litt usikker. Tror kanskje det kan ha hatt noe å si også.

Vet ihvertfall at neste gang jeg skal prøve å få meg en kjæreste skal jeg gå for noen jeg ikke trenger å tenke ett sekund over om jeg synes er tiltrekkende eller ikke. Har også lyst på ei mer jente-jente neste gang :)

Så jeg har da lært noe. Fikk også mitt første kyss av denne jenta som var kjekt :) Tror ting kommer til å gå bedre neste gang. Fikk jo litt mer date-erfaring også i starten av forholdet.

PS. Mente å skrive "Takk for fine ord" i tidligere innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...