Gjest Lola85 Skrevet 11. juni 2011 #1 Del Skrevet 11. juni 2011 Det siste året føler jeg at jeg har forandret meg og jeg er blitt usikker på om jeg kanskje liker/tenner på jenter. (er ei jente som jeg tenker mye på, men er det tilfeldig?) Men jeg er usikker på hvordan jeg skal finne ut av det. Jeg kjenner ingen homofile som jeg kan prate med, og bor heller ikke i storbyen. Det jeg vil med dette innlegget er vel å høre om det er andre som har følt det slik og hvordan kom du fram til hva du følte, og hvordan er kjærlighetslivet ditt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #2 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har nok alltid visst det - men hvis du registerer deg på gaysir.no (der kan du være helt anonym) så får du nok mange bedre svar enn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #3 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har vært tiltrukket av to jenter, og sikkert 50 gutter (jeg tiltrekkes lett av andre). Når jeg var tiltrukket av jenter kjenntes det ut på nøyaktig samme måte som når jeg var tiltrukket av gutter, og følelsene var veldig lette å kjenne igjen. Det kriblet i magen, jeg fantaserte om å kysse dem og det var vanskelig å ikke være nær dem når jeg var sammen med dem. Jeg har ikke et navn eller en kategori på hva jeg er. I det ene tilfellet vet jeg at den andre jenta også var tiltrukket av meg, men jeg hadde på det tidspunktet kjæreste som jeg også var glad i. Når det ble slutt med ham ønsket jeg å treffe henne men hun var da flyttet vekk. Kontakten jeg hadde med henne, når jeg traff henne var igjen akkurat lik den jeg hadde med gutter som jeg hadde kjemi med. Jeg merket at hun også ænsket å være nær meg, vi danset sammen og havnet etter hvert i en helt naturlig samtale om den kjemien vi kjennte. Vi kysset men lot det være med det. Jeg har ikke behov for å snakke med noen om dette, for meg var dette helt naturlig og en naturlg del av den jeg er. Jeg er ei jente som også kan bli tiltrukket av andre jenter, men som i hovedsak tiltrekkes av menn. Jeg er i dag gift med en mann. Jeg har fortalt noen av mine venner om denne hendelsen i samtaler hvor det har fallt seg naturlig. Det er ikke noe jeg aktivt skjuler, men det er heller ikke noe jeg har et stort behov for å snakke om og sette ord på. Jeg er en ganske privat person generellt og snakker heller ikke mye om mine tiltrekkninger til menn med andre. Om jeg en dag skulle få me en jentekjæreste måtte jeg selvsagt fortalt mer til andre, men per i dag har jeg ikke kjennt behov for det. Siden jeg anser dette som en så naturlig del av den jeg er, godtar jeg at den siden av meg er der, uten at jeg kjenner et behov for å gjøre stort mer med den siden av meg enn det. Min seksualitet er noe jeg anser som ganske privat, og det er ikke noe jeg normalt snakker så mye med andre om. Jeg skjønner at andre kan ha andre behov for å definere seg selv, og diskutere sine følelser. Men jeg er opptatt av at ikke alle følelser behover å ha et navn og defineres og analyseres. Når man møter noen man er tiltrukket av kan man fort merke om man har kjemi med den andre. Om man har en kjemi sammen faller ting seg ganske naturlig. Jeg tenker at man skal gå med det som kjennes naturlig ut for en, og la de naturlige følelsene få lov til å blomstre. Hva som da skjer i fremtiden, ligger i fremtiden. I dag kan man godta at man kanskje er tiltrukket av noen med samme kjønn, og utforske de følelsene dersom man får mulighet til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lola85 Skrevet 12. juni 2011 #4 Del Skrevet 12. juni 2011 Takk for svar. Det siste svaret jeg fikk ga meg noe å tenke på, og jeg er vel egentlig litt som deg. Jeg er veldig privat av meg og snakker sjeldent med andre om mine følelser. Det er vel derfor jeg kanskje har et behov for det nå som de "vanlige" følelsene mine har forandret seg. Jeg er i et forhold med en mann nå, og blir ekstra usikker nå som jeg plutselig har begynt å få følelser for en av det samme kjønn. Men jeg finner nok ut av det. Trenger bare litt tid tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 13. juni 2011 #5 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg er hetero, men vil bare si èn ting. Og det er at veldig mange unge jenter har perioder hvor de TROR at de er bifile/lesbiske etter å ha hatt dårlige erfaringer blandt gutter/menn. Enten at de har blitt veldig såret, eller at de føler seg mislykket i kjærlighetslivet. Hvis du klarer å skille mellom noe sånt og eventuelle følelser, og hvis du faktisk genuint tenner på jenter fysisk og psykisk, da er du lesbisk. Men tenner du på samme måten på gutter/menn er du bifil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. juni 2011 #6 Del Skrevet 13. juni 2011 Ei jente som sa hun var lesbisk gikk til sengs med en kamerat av meg, og hadde glede av det. Men hun sa at hun aldri forelsket seg i menn. Hun forelsket seg i damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå