Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2011 #1 Del Skrevet 11. juni 2011 Hei, Min eksmann, som jeg har to barn sammen med, sprer løgner om meg til sin familie/nettverk. Burde jeg bry meg? Burde jeg gjøre noe? Løgnene går to ting: at jeg gjentatte ganger har vært utro, samt at jeg stakk av med en arv han fikk. Mannen har hatt paranoid psykose og vært innlagt. Ingenting er sant. Jeg liker dette dårlig, men det er vel ingenting jeg kan gjøre uten å heve seg over det. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #2 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg ville ha håpet på at de rundt ham vet hva paranoid psykoser er og at de derfor skjønner at han nok sier mye som ikke henger sammen med virkeligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miki Skrevet 11. juni 2011 #3 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Om du ikke har noe spesielt forhold til familien hans så syns jeg du bare skal drite i det og heve deg over det. Ikke gidd å brude dyrebar energi på løgn og tullball. Kan skjønne at det ikke er særlig hyggelig, da =( Åh, må legge til, at en jeg møtte over internett sa til alle mine venner og sine egne at jeg hadde voldtatt han i mange år. Jeg var 15 år, og han bodde i USA. Endret 11. juni 2011 av marill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apis Skrevet 11. juni 2011 #4 Del Skrevet 11. juni 2011 Litt etter som hva slags forhold du og ikke minst dine barn har til hans nærmeste familie, så syntes jeg du kansje kan snakke med hans nærmeste og forklare at beskyldningene han kommer med er grunnløse og er et resultat av sykdommen hans. Dette kansje mest for dine barns skyld som sikkert har nærmere forhold til farmor og farfar og sine tanter og onkler en du har. Uten at jeg vet hvor gamle de er da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest (TS) Skrevet 11. juni 2011 #5 Del Skrevet 11. juni 2011 Litt etter som hva slags forhold du og ikke minst dine barn har til hans nærmeste familie, så syntes jeg du kansje kan snakke med hans nærmeste og forklare at beskyldningene han kommer med er grunnløse og er et resultat av sykdommen hans. Dette kansje mest for dine barns skyld som sikkert har nærmere forhold til farmor og farfar og sine tanter og onkler en du har. Uten at jeg vet hvor gamle de er da. Ja, jeg tenker jo litt på barna. Han er svært lite forsiktig når det gjelder hva han sier om meg til dem. Merker det godt på dem. Vet ikke helt, men jeg kunne jo sendt en epost til den ene broren hans. Men er litt i tvil fortsatt....viktig å veie sine ord, her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå