Gå til innhold

Forum i forfall

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det er skrekkelig mye tull og fjas i nesten alle fora, synes jeg. Her på "generelt" er det for eksempel en tråd med overskrift "Shut the fuck up". (Jeg vet ikke hvordan man linker.) Den type tråder har virkelig ikke noe på dette underforumet å gjøre.

Endret av Belladonna
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er skrekkelig mye tull og fjas i nesten alle fora, synes jeg. Her på "generelt" er det for eksempel en tråd med overskrift "Shut the fuck up". (Jeg vet ikke hvordan man linker.) Den type tråder har virkelig ikke noe på dette underforumet å gjøre.

Ja! Det er nettopp slike tråder jeg også sikter til! La vær å svar! La vær å mat trollet og slike tråder!!!! :ironi:

Edit; Når man svarer i slike tråder, synes jeg det blir for dumt å klage på det i etterkant!

Endret av Sunniva81
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det ikke legges inn en aldersgrense så kunne det i alle fall vært en ide med en voksenavdeling og en ungdomsavdeling. Har ikke noe i mot att fjortissene får drive med sitt, men det hadde vært fint om de var for seg og de voksne kunne være for seg.

Voksenavdelingen har man forsåvidt allerede:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=1

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja! Det er nettopp slike tråder jeg også sikter til! La vær å svar! La vær å mat trollet og slike tråder!!!! :ironi:

Edit; Når man svarer i slike tråder, synes jeg det blir for dumt å klage på det i etterkant!

Hvis dette var et spark til meg, var det forfeilet. Jeg har ikke svart i denne tråden eller i lignende.

Skrevet

Nei, det var det ikke Belladonna. Jeg mente det generellt.

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei, det var det ikke Belladonna. Jeg mente det generellt.

Det var da bra :). Jeg stusset pga. ironiflagget.

Gjest Nadezhda
Skrevet

Jeg er enig. Har lagt merke til at det begynner å bli mer og mer problematisk å diskutere ordentlige saker her inne uten å bli angrepet av usaklige meddebattanter. Synes det var mye artigere å være her før, dessverre :(

• Liker 2
Gjest odisi73
Skrevet

Så du mener at folk som har vært her inne en god stund/vil ha en oppegående samtale med voksne mennesker, bare skal la seg skvise ut av de nye hordene medlemmer eller gjester, som er typisk veldig usaklige og faktisk oppfører seg veldig fjortis og uhøflig?

Det heter Kvinneguiden,- ikke Jentungeguiden. Og i begrepet jentunge legger jeg jentunger av begge kjønn i en viss aldersgruppe. Hvis ikke ledelsen gjør noe med dette, kommer forumet til å kun ha unger som medlemmer om ikke så veldig lenge. Da kan vi vinke evig farvel til Kvinneguiden som den nok egentlig, opprinnelig var ment.

Rareste jeg har lest i dag :fnise:

Men uansett er kvinneguiden for alle enten det er menn eller damer.

er også veldig sikker på at du kan ikke si hvem som er fjortiser eller ikke for det er like mange barnslige voksne som det er modne ungdommer.

KG for alle tykke,smale,unge,gamle,høye og lave.

Skrevet

Men hvorfor kan ikke de som savner mere saklige debatter, lage tråder som er av interesse for dere?

Det er vel bedre å gjøre noe med det dere ser på som et problem enn å kritisere?

De trådene som sklir ut er jo som regel usaklige fra starten, og det må da være rom for litt løsere prat også?

Jeg er en av dem som fjaser iblant, det skal jeg ærlig innrømme, men jeg er også med på saklige debatter når de blir laget.. Er det ikke rom for begge deler? Da må det komme klart fram i reglene at prat ikke er lov.. Dessuten er det jo opp til moderatorne og rydde tråder som er avsporet, så da kan dere jo bare rapportere?

Jeg personlig synes ikke anonym kritisering er så veldig mye bedre enn fjasing på et forum..

• Liker 2
Gjest Nadezhda
Skrevet

Nå skal ikke jeg snakke for andre, men for min del blir endel av forumopplevelsen ødelagt ikke av fjasing, men av personangrep og generell suring. Synes det er hyggelig med debatter, men da må alle respektere sine meddebattanter.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi trenger flere "Sett inn navn på en kroppsdel her" tråder, slik at flere desperate gutter &j enter kan bli tilfredsstillt.

Patetisk!

Skrevet

Foreslår dessuten å bruke rapportknappen på slike "dilletråder" slik at de kan bli flyttet til snikksnakk, for et er jo det det er (i beste fall).

• Liker 1
Gjest norah
Skrevet

Foreslår dessuten å bruke rapportknappen på slike "dilletråder" slik at de kan bli flyttet til snikksnakk, for et er jo det det er (i beste fall).

100% enig.

Ellers merker jeg jo at det er endel yngre jenter her med stort behov for å gi hverandre komplimenter - hvor de gjerne kupper en hel tråd dem endeløse "best friends forever lizzom" kommentarer frem og tilbake.

Minner meg om ungdomsskolen. Jeg vet de mener det godt, men samtidig ødelegger det jo fornuftige meningsutvekslinger.

Jeg har ingenting imot sniksnakk, men jeg skjønner ikke dette behovet for å lage seg bestevenner i hver eneste tråd. Jeg trodde dagbøkene var mer passende sted for slikt? Man følger de man ønsker å følge og ferdig med det?

Jeg teller vel igrunnen selv på knappene litt for å slette min egen bruker, for innholdet på forumet begynner å bli nesten fraværende dessverre.

Er jo ca 100 totalt meningsløse tråder - og en sjelden gang dukker det opp noe relativt oppegående eller morsomt.

:sukk:

• Liker 2
Skrevet

Sånn går det når flere moderatorer lyver og selv bedriver forumsterror, intet klart regelverk fører bare til at det blir veldig enkelt å være et nek.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan banne på at om en diskusjon som startet bra er på over tre-fire sider så har den sklidd helt ut og det er bare to-tre brukere som krangler og det gjerne i flere sider. Da blir det håpløst å prøve å fortsette diskusjonen på et saklig nivå.

Trolling og mating av troll er også ufattelig irriterende, men en må nesten bare la vær å gå inn på de trådene.

Gjest stillness
Skrevet

Har jo vært her i noen år jeg også.Litt sånn fra og til,veldig mye i perioder og lite i andre.

Syns det har blitt mye fjas og tull i det siste.Er jo greit det også for all del,men blir liksom altfor mye.Er enig i at når diskusjoner som har vært bra eller kunne vært bra blir til krangling mellom et par brukere.

Jeg syns modereringen kunne vært mye strengere der man er flinkere til å luke vekk tull og rydde i avsporinger.

Har vært inne på tanken endel i det siste om at jeg kanskje skal slette meg for det er få interessante og reflekterte diskusjoner og ikke er jeg medlem i noen av BFF klubbene som fins her inne heller.

• Liker 2
Skrevet

1. Jeg har egentlig ingen problemer med slik forumet er, ønsker meg kanskje flere seriøse tråder, men gidder ikke klage fordi jeg ikke gidder å lagen oen sjæl.

2. Også ser jeg flere ganger i dette forumet at man skal ikke tro man er noe (haha jantelov-liner), med en gang noen kommer med gode argumenter eller lignenede -så hamres man ofte ned med masse teite angrep og LOL-oppførsel.

3.Troll-faktoren har tatt helt av, ikke bare av de som troller, men av leserene også, ALLE diskusjoner er troll for tiden bare fordi noe er for rart/godt/skummelt/bra til å være sant.

En del ting har blitt slitsomt her inne.

• Liker 1
Skrevet

Har jo vært her i noen år jeg også.Litt sånn fra og til,veldig mye i perioder og lite i andre.

Syns det har blitt mye fjas og tull i det siste.Er jo greit det også for all del,men blir liksom altfor mye.Er enig i at når diskusjoner som har vært bra eller kunne vært bra blir til krangling mellom et par brukere.

Jeg syns modereringen kunne vært mye strengere der man er flinkere til å luke vekk tull og rydde i avsporinger.

Har vært inne på tanken endel i det siste om at jeg kanskje skal slette meg for det er få interessante og reflekterte diskusjoner og ikke er jeg medlem i noen av BFF klubbene som fins her inne heller.

Hæ? :skratte:

Mange slike "innlegg" som faktisk bare inneholder ett ord og er ikke annet enn en emosjonell reaksjon som en fint kunne ha holdt for seg selv. Det er ikke lagt noen som helst føring i regelverket, en kan lett ødelegge tråder med unødvendig sitering som jeg viser her.

• Liker 2
Gjest stillness
Skrevet

Hæ? :skratte:

Mange slike "innlegg" som faktisk bare inneholder ett ord og er ikke annet enn en emosjonell reaksjon som en fint kunne ha holdt for seg selv. Det er ikke lagt noen som helst føring i regelverket, en kan lett ødelegge tråder med unødvendig sitering som jeg viser her.

:fnise::) Den likte jeg du.

Skrevet

Rareste jeg har lest i dag :fnise:

Men uansett er kvinneguiden for alle enten det er menn eller damer.

er også veldig sikker på at du kan ikke si hvem som er fjortiser eller ikke for det er like mange barnslige voksne som det er modne ungdommer.KG for alle tykke,smale,unge,gamle,høye og lave.

For det første gleder det meg å ha bidratt til en lystig opplevelse på nett i dag, for det andre var det ikke de som Er fjorten, men som oppfører seg som om de er det, som jeg mente oppi der. See? ;)
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...