Gå til innhold

Og der ble det nok...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest astrid

Vet han at du har vært sammen med en 'neger' fra før av kan det jo være en fordekt passiv aggresiv greie fra han? Er ikke sikkert han liker tanken på at du har ligget under en stor, mørk èn..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Det må jo ha vært en spøk! :ler:

Ellers er jeg selvfølgelig enig med deg at dårlige manerer er deal breaker, så det er vel heller bedre at du bare trekker deg unna, når du uansett ikke liker ham! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å bli rasist er mer og mer normalt blant dagens unge i Oslo. Det handler egentlig ikke om rase, men makt og voldsgrupperinger blant barn.

Noen barn samler seg i flokk for å ta de de ikke liker. De som er i fare vil da samle seg i en motflokk. De som er raskest til å lage seg flokk er innvandrerbarn, og motflokken blir da mot innvandrerbarn og dette sklir lett over i rasisme. Når man stadig vekk blir truet av brune mennesker så gjør det noe med brune tanker.

Å se bort i fra denne problematikken er like lite intellektuellt som å være rasist.

Jeg er allikevel i mot rasisme.

Men jeg dømmer ikke rasister, mange av rasistene våre har blitt svært alvorlig truet av brune barn og ungdommer, og blir man truet så er man umenneskelig dersom man ikke blir påvirket av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min krets ville ikke den type kommentar være uvanlig - men kun ment som spøk. Nei, vi er ikke mindre intelligente. Nei, vi er ikke rasister. Ja, vi har også neger/mørkhuded/ikke-hvite (sett inn et alternativ som ikke er rasistisk og støtende) venner. Ja, vi har humor! =)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...