Gå til innhold

har ødelagt alt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Hei, vet ikke hvorfor jeg skriver her men må bare få det ned. Jeg har gjort noe jeg aldri hadde tenkt jeg skulle gjøre idag... Jeg og min tidligere kjærlighet har gått fra hverandre for en stund tilbake(hun dro), og vi har hatt kontakt med hverandre både hyppig og noe sporadisk pga praktiske ting og lyst til å fortsette som venner. Dessverre har jeg iløpet av den siste perioden slete veldig med følelser av ensomhet,frykt for fremtiden og andre familiære problemer, noe som også har gitt seg utslag i kontakten med eksen. jeg har, uten at jeg vet hvorfor, sagt ting jeg ikke mener, og sagt disse tingene til stadighet. Stilt spørsmål som det ikke går å svare på, og som jeg egentlig ikke vil ha svar på. Dette har jeg merket har vært problematisk for min fantastiske eks å takle, og kontakten mellom oss har blitt anstrengt(ta og føle på stemning). De siste dagene har jeg tenkt mye på noen spesifikke ting, og ting har hopet seg opp til det punkt at jeg ble så frustrert at jeg måtte ha en avklaring fra min eks.

Som vanlig så begynte jeg med det jeg trengte en avklaring på, før jeg nok en gang(uten at jeg egentlig forstår hvorfor) begynte med de samme dumme, usvarlige spørsmålene mine. Eksen min ville ikke høre på det jeg hadde å si idag, og jeg ble så frustrert at jeg prøvde å stoppe personen med å holde fast i armene, noe som ble ansett for å være et angrep... jeg er så fryktelig lei meg, for jeg hadde aldri trodd at noe sånn kunne skje. At jeg kunne ødelegge vennskapsforholdet til den mest perfekte, snille, gode vennen min. Nå er vi ikke venner på nett lenger, og jeg har prøvd å si unskyld så godt jeg kan.

Jeg har idag innsett at kontakten mellom oss aldri skulle vært som den var, vi kunne godt ha gjort ting ilag, men da mer avgrenset og flere tydelige grenser. Jeg håper bare at eksen tilgir meg, og at vi engang kan bli venner igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Sånn er det når man tviholder på exer. Du kommer aldri videre om dere liksom skal være "venner". La henne gå.

Du treffer en ny jente. Da er exn din bare i veien uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Takk for svar, jeg forstår hva du mener og det er nok det mest logiske å gjøre ja... Men venneforholdet har fungert greit til tider, det er bare når det er for mye kontakt og når vi kommer for nært innpå hverandres hverdagsliv at problemene har kommet fram. Det er rart å oppleve at hverdagen til oss begge har forandret seg såpass mye de siste mnd i forhold til hvor lenge vi har bodd ilag.

Dette er en jente som jeg absolutt vil være venner med(med en venneavstand til hverandre), nettopp fordi vi har kjent hverandre så lenge. Jeg har hatt flere venner som har vært veldig gode som jeg bare har sluppet ut i intet og som jeg angrer veldig på den dag i dag. Men jeg vet at jeg har gjort og sagt ting som jeg aldri burde, og jeg har reagert på ting som det ikke er grunnlag for å reagere på(veldig sensitiv på negative ting), og dessverre har det gått så langt at hun ikke vil ha en kontakt med meg pr.idag. Jeg håper selvfølgelig at vi kan ta opp igjen kontakten, men hun må få velge selv denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lissa

Må nok realitetsorientere deg litt her: kom deg bort fra henne!:) sef er hun snill, god, perfekt osv .. Fordi du er forelsket i henne;) innse dette nå; at det er derfor du har så varme tanker om henne. Ikke kast bort tiden din! og samtidig innse at du må gå videre! La følelsene få vike litt, og jobb med fornuften!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Enig med de andre. Ekte vennskap mellom ekser, hvor bruddet har vært vondt, fungerer rett og slett ikke. Kanskje dere kan ta opp tråden igjen senere, når dere har lagt dette bak dere. Men for deres begge del, så kom deg videre, rykk opp hjertetrådene med roten og konsentrer deg om deg selv og ditt liv nå. Vondt og brutalt, men det er det du bør gjøre. Det går bedre etter hvert, skjønner du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

du har opplagt fremdeles følelser for din ex. vennskap med en ex der følelser er innvolvert for den ene er dødfødt. er høyst sjelden vennskap funker før dere BEGGE er kommet dere videre. etter det jeg ser her så er ikke du gått videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...