Gjest H Skrevet 10. juni 2011 #1 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg var på byen i helga, og møtte en jeg har møtt såvidt før. Vi kan kalle ham Per. Kort fortalt: Jeg har samboer og det vet Per. Per har tidligere gitt uttrykk for at han synes jeg er søt, men det har aldri vært aktuelt med noe mellom oss. Saken er at jeg vet at Per er gift (har snoket litt på facebook :-)), så jeg spurte han om det. Men han BLÅNEKTET. Han virker som en super fyr på alle måter, men jeg synes det er litt rart at han lyver om dette. Jeg ser rett og slett ikke motivasjonen hans for å lyve om det.. Så jeg bare lurer: hva kan få en fyr til å lyve om sånt? Det mest åpenbare er jo at han vil ha noen til sengs, men han vet jo at jeg har kjærste og jeg har aldri gitt han noe respons før... Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. juni 2011 #2 Del Skrevet 10. juni 2011 Kanskje ekteskapet er på vei mot en ende? Ellers hørtes det litt logisk ut at han skjuler sivilstatusen sin for å få seg et ligg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. juni 2011 #3 Del Skrevet 10. juni 2011 Var det faceboka eller kirkeboka du sjekket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #4 Del Skrevet 10. juni 2011 Enkel måte å slippe unna med mer enn "litt kos og sex". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 10. juni 2011 #5 Del Skrevet 10. juni 2011 Eller så kan løsningen være at han typen faktisk bare er helt idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ys Skrevet 10. juni 2011 #6 Del Skrevet 10. juni 2011 Han kan også være lite følsom som menneske, og derfor ha problemer med å snakke om sånt. Eksen min var sånn, at når folk spurte han om meg eller forholdet prøvde han å "le det vekk" eller si noe teit for å tøffe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå