AnonymBruker Skrevet 10. juni 2011 #1 Del Skrevet 10. juni 2011 Vi var sammen i nesten 3 år. Det ble slutt for et halvt år siden og jeg har fortsatt kjærlighetssorg. Det går ikke én dag uten at tankene streifer innom han. Det er ikke like uutholdelig hver gang, men jeg har perioder hvor jeg savner han enormt og er overbevist om at han var den rette. Dette er min første kjærlighetssorg.. Er det normalt å føle at man aldri vil elske igjen? Føler meg utrolig dum som tar dette så tungt når han sikkert er over meg for lenge siden. Bare et halvt år før ting begynte å slukne gråt han da han sa at han elsket meg, jeg synes det er så rart og trist at følelser kan snu så fort. Bruddet kom som et sjokk for meg og det gjør det nok vanskeligere å gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hankjønn Skrevet 10. juni 2011 #2 Del Skrevet 10. juni 2011 Ja, det er relativt normalt å føle at en aldri vil elske igjen etter en har opplevd et samlivsbrudd. For å komme deg videre kan du fokusere på de negative minnene fra forholdet, da dette gjør det lettere å legge det bak/fra seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 10. juni 2011 #3 Del Skrevet 10. juni 2011 Ja, dette er ikke en god følelse å sitte igjen med.. Du får bare prøve å ikke tenke på alt det dere hadde og alt du syntes var positivt.. Man pleier jo å sitte igjen som et spørsmålstegn, men du får bare prøve så godt du kan å legge det bak deg. Ikke gå bakover i tid, men gå heller framover :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå