AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Del Skrevet 9. juni 2011 Poster denne anonym så ingen av dere kjenner meg igjen. HELVETE nå har jeg drete på draget. Typen min har kjent en jente i mange år, de har holdt på litt, men aldri vært sammen. Når hun fant ut at han hadde fått seg dame klikket det for henne fullstendig. Hun har ringt til meg å fortalt at de driver på enda, fortalt masse løgner, vært kjempe ekkel med han osv. Jeg tror på han at han forteller sannheten. Han har måttet sagt til henne at han ikke er sammen med henne pga hun var så jævlig med han, hun stjal fra han, dukket stadig opp på kontoret hans, ramponerte bilen hans osv osv. Long story short, hun har drevet å ringt til meg fra skjult nummer flere kvelder, og i dag mistet jeg fatningen og ringte henne opp igjen og lurte på hva i helvete hun holdt på med. Jeg fortalte henne at vi to var sammen, at vi hadde vært på ferie og at hun måtte slutte å plage han. Hun påsto at han var hennes og at jeg måtte holde meg unna. Hun ringte såklart til han å fortalte alt dette og han ble "irritert" på meg, men hadde ikke tid til å prate nå. (grunnen til irritasjon var at nå kommer hun til å plage han enda mer, hun hadde faktisk gitt seg litt i det siste) Nå har jeg skrudd av telefon for jeg orker ikke å få kjeft, og jeg orker ikke å bli dumpet på en torsdags kveld på telefon rett før leggetid. Å hva faen skal jeg gjøre? Pyser jeg ut nå??? Kan jeg få en klem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. juni 2011 #2 Del Skrevet 9. juni 2011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2011 #3 Del Skrevet 9. juni 2011 Duh... vil du egentlig være sammen med en mann som er så patetisk at han ikke greier å sette galninger på plass? Om dama er så jævlig så burde han jo anmelde henne istedet for å gi seg til å kakle på deg! Det lukter fisk. Og da ligger det som oftest en oter i krattet og koser seg...! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #4 Del Skrevet 9. juni 2011 Poster denne anonym så ingen av dere kjenner meg igjen. HELVETE nå har jeg drete på draget. Typen min har kjent en jente i mange år, de har holdt på litt, men aldri vært sammen. Når hun fant ut at han hadde fått seg dame klikket det for henne fullstendig. Hun har ringt til meg å fortalt at de driver på enda, fortalt masse løgner, vært kjempe ekkel med han osv. Jeg tror på han at han forteller sannheten. Han har måttet sagt til henne at han ikke er sammen med henne pga hun var så jævlig med han, hun stjal fra han, dukket stadig opp på kontoret hans, ramponerte bilen hans osv osv. Long story short, hun har drevet å ringt til meg fra skjult nummer flere kvelder, og i dag mistet jeg fatningen og ringte henne opp igjen og lurte på hva i helvete hun holdt på med. Jeg fortalte henne at vi to var sammen, at vi hadde vært på ferie og at hun måtte slutte å plage han. Hun påsto at han var hennes og at jeg måtte holde meg unna. Hun ringte såklart til han å fortalte alt dette og han ble "irritert" på meg, men hadde ikke tid til å prate nå. (grunnen til irritasjon var at nå kommer hun til å plage han enda mer, hun hadde faktisk gitt seg litt i det siste) Nå har jeg skrudd av telefon for jeg orker ikke å få kjeft, og jeg orker ikke å bli dumpet på en torsdags kveld på telefon rett før leggetid. Å hva faen skal jeg gjøre? Pyser jeg ut nå??? Kan jeg få en klem? Sammen med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #5 Del Skrevet 9. juni 2011 Herlighet, den typen din må gro et sett baller å dumpe den manipulerende "venninna" og ikke deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #6 Del Skrevet 9. juni 2011 Duh... vil du egentlig være sammen med en mann som er så patetisk at han ikke greier å sette galninger på plass? Om dama er så jævlig så burde han jo anmelde henne istedet for å gi seg til å kakle på deg! Det lukter fisk. Og da ligger det som oftest en oter i krattet og koser seg...! NEI overhodet ikke, men dame er spinn hakka gal. Jeg vet ikke hva å gjøre, jeg er så sykt glad i han, og vil ikke miste han pga av et spinnhakkegalt kvinnfolk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. juni 2011 #7 Del Skrevet 9. juni 2011 Han er ikke noe å samle på dersom han ikke jekker henne ned noen hakk når hun plager deg. Punktum. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2011 #8 Del Skrevet 9. juni 2011 Du får som fortjent. Håper han dumper deg. Man ligger unna de som har ekser som ikke vil gi slipp ennå. Enkelt og greit! Dama mi var eks en periode også, prøvde gå videre med en annen mann. Men jeg satt kødden på plass og vant henne tilbake. Det at du i heletatt forsøkte å snakke til eksen er det mest frekke jeg har hørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2011 #9 Del Skrevet 9. juni 2011 Og en ting til. Han kjæresten din betyr garantert mye mer for eksen enn deg, siden han nekter å gi slipp. Frekk og egoistisk er du som forsøker å ta han fra henne bare fordi du er beruset på forelskelse og syns det er greit å bli hunmpa i ny og ned, mens eksen antageligvis elsker han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juni 2011 #10 Del Skrevet 9. juni 2011 Du får som fortjent. Håper han dumper deg. Man ligger unna de som har ekser som ikke vil gi slipp ennå. Enkelt og greit! Dama mi var eks en periode også, prøvde gå videre med en annen mann. Men jeg satt kødden på plass og vant henne tilbake. Det at du i heletatt forsøkte å snakke til eksen er det mest frekke jeg har hørt. Og en ting til. Han kjæresten din betyr garantert mye mer for eksen enn deg, siden han nekter å gi slipp. Frekk og egoistisk er du som forsøker å ta han fra henne bare fordi du er beruset på forelskelse og syns det er greit å bli hunmpa i ny og ned, mens eksen antageligvis elsker han. Fascinerende logikk... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. juni 2011 #11 Del Skrevet 9. juni 2011 Ikke hør på den bitre gjesten, trådstarter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. juni 2011 #12 Del Skrevet 9. juni 2011 Ikke hør på den bitre gjesten, trådstarter. Du kan si hva du vil om gjesten, men han tilfører iallfall debatten en tredje dimensjon med en selvopplevd og dyptgående forståelse for den sinte x-dama sin situasjon. Det er heller ikke sikkert at x er 100% x nå. Det eneste som, er sikkert er at mannen her har mer damepes enn det er greit å håndtere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2011 #13 Del Skrevet 9. juni 2011 Fascinerende logikk... Jeg tar et stykke ironi når jeg ser det, men faktisk hjalp den logikken meg å vinne tilbake den jeg elsket. Og helt ærlig - syns du ikke det er sånn passe frekt å være i et nystartende forhold og kose seg med den nye kjæresten sin og forsøke å irrette sette noen som elsker han høyere? Sett at samboeren din dumpet deg, og du fortsatt elsker han. Ville ikke du blitt sånn passe forbanna om den nye dama i to måneder fortalte deg at han var sin og at du skulle holde fingrene av fatet? Hvem faen er hun liksom? Man skal være ekstremt ydmyk i forhold til den utkåredes ekser i begynnelsen av et forhold. Jeg lot meg dessverre rive litt med her, men jeg vet hva den jenta trådstarter snakker om antageligvis går gjennom og syns det er trist at det er ts som skal få så alt for mye støtte og sympati når det er hun som egentlig har det bra av disse to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 9. juni 2011 #14 Del Skrevet 9. juni 2011 Dersom han dumper deg fordi du hveste tilbake til ei sint katte, da var han aldri din i utgangspunktet og ville ha gjort det slutt med deg uansett hvor "perfekt" du hadde oppført deg. Jeg håper jo han ikke gjør det, da. Men tror ikke eksen har så mye mer å hente, hadde hun virkelig trodd at han hadde nært varme følelser for henne ennå, så hadde hun trolig hatt en mye mer slu fremgangsmåte enn å vræle som en unge og lage ståk. Det at hun velger DEN fremgangsmåten betyr at hun har panikk, frykter forholdet og vil forsøke å sørge for at dere ikke får fred i den koselige innledningsfasen. Og det høres ut som hun lykkes. Mitt råd: Ignorer henne, ikke kast bort dyrebar tid med typen din til å krangle om henne/diskutere henne. Hopp til sengs med ham i stedet. Kos dere sammen. Det er det beste for dere to, og det verste for den lille bråkmakeren fra fortiden. Tror jeg, da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 9. juni 2011 #15 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg tar et stykke ironi når jeg ser det, men faktisk hjalp den logikken meg å vinne tilbake den jeg elsket. Og helt ærlig - syns du ikke det er sånn passe frekt å være i et nystartende forhold og kose seg med den nye kjæresten sin og forsøke å irrette sette noen som elsker han høyere? Sett at samboeren din dumpet deg, og du fortsatt elsker han. Ville ikke du blitt sånn passe forbanna om den nye dama i to måneder fortalte deg at han var sin og at du skulle holde fingrene av fatet? Hvem faen er hun liksom? Man skal være ekstremt ydmyk i forhold til den utkåredes ekser i begynnelsen av et forhold. Jeg lot meg dessverre rive litt med her, men jeg vet hva den jenta trådstarter snakker om antageligvis går gjennom og syns det er trist at det er ts som skal få så alt for mye støtte og sympati når det er hun som egentlig har det bra av disse to. Jeg hadde forventet å bli irrettesatt om min samboer gjennom godt over ni år hadde blitt sammen med ei anna. Ikke dersom jeg oppsøkte ham for å diskutere noe som hadde med bruddet å gjøre, oppgjør av eiendom vi skal selge sammen (eller barn - hadde vi hatt noen). Da hadde jeg blitt utrolig såret av en ny dame som skrek til meg og skjelte meg ut og verbalt tisset på eiendommen sin foran meg. Men om jeg hadde terrorisert damen, skjelt ut min tidligere samboer og laget helvete for dem begge - da hadde jeg fortjent en telefonsamtale som leksa opp realiteten for meg. Man mister anseniteten i et forhold når forholdet tar slutt - mener jeg da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. juni 2011 #16 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg tar et stykke ironi når jeg ser det, men faktisk hjalp den logikken meg å vinne tilbake den jeg elsket. Og helt ærlig - syns du ikke det er sånn passe frekt å være i et nystartende forhold og kose seg med den nye kjæresten sin og forsøke å irrette sette noen som elsker han høyere? Sett at samboeren din dumpet deg, og du fortsatt elsker han. Ville ikke du blitt sånn passe forbanna om den nye dama i to måneder fortalte deg at han var sin og at du skulle holde fingrene av fatet? Hvem faen er hun liksom? Man skal være ekstremt ydmyk i forhold til den utkåredes ekser i begynnelsen av et forhold. Jeg lot meg dessverre rive litt med her, men jeg vet hva den jenta trådstarter snakker om antageligvis går gjennom og syns det er trist at det er ts som skal få så alt for mye støtte og sympati når det er hun som egentlig har det bra av disse to. Eh... Han hadde for det første aldri vært sammen med denne frøkna. For det andre; han er samen med TS nå, og da er det faktisk frk. Hissigpropp som skal holde fingrene av fatet, selv om hun elsker ham til himmelen og tilbake. Hvem faen er hun? Om jeg hadde blitt forbanna? Meget mulig. Men jeg hadde da ikke hatt mer rett på ham av den grunn. Han hadde da isåfall tatt sitt valg, og det hadde jeg pent måttet respektert, selv om jeg ikke hadde lyst. Eller mener du at fyren ikke har rett til å velge selv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2011 #17 Del Skrevet 9. juni 2011 typisk kvinneguiden..her hører man EN side av en sak og automatisk blir han en balleløs drittsekk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerrNelson2 Skrevet 9. juni 2011 #18 Del Skrevet 9. juni 2011 Det klokeste denne fyren kan gjøre er antakelig å bryte kontakten med dere begge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #19 Del Skrevet 9. juni 2011 Men herre.. Her er det ikke du som skal dumpes eller kjeftes på. Du stod jo endelig opp for deg selv og satte neket på plass, noe han aldri har hatt baller til. Jeg tror ikke på at galninger ikke kan settes til rette jeg. Det gjelder å sette hardt mot hardt. Nekter dama å slutte å plage ham? Anmeldelse til politiet, forfølging og trakassering er forbudt i Norge. Ødelegger hun tingene hans? Flere anmeldelser til politiet. Hva faen driver han og tenker med som LAR henne fortsette? Gærninger er faktisk ikke kjent for å slutte av seg selv, de må stoppes! En sånn mann hadde jeg ikke gidda å være med, jeg er hetero og ønsker meg en MANN med baller som kan sparke fra seg, ikke en kastrert en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 9. juni 2011 #20 Del Skrevet 9. juni 2011 Om jeg hadde blitt forbanna? Meget mulig. Men jeg hadde da ikke hatt mer rett på ham av den grunn. Han hadde da isåfall tatt sitt valg, og det hadde jeg pent måttet respektert, selv om jeg ikke hadde lyst. Eller mener du at fyren ikke har rett til å velge selv? Hear ye! Hear ye! *dunker i en tilfeldig tromme* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå