Gå til innhold

I wish for an angel


Plutselita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, tja! Jeg vet ikke hva det skal bety, men igår merket jeg meg at jeg hadde brystvortene sto merkbart ut og var helt stiv, og i tillegg at de var en rar mørk blåfarge?! Har også fått større sånne talkjertler eller hva nå enn det heter,masse synlige små klumper. Og litt mer markerte blodårer.. Så jeg lurer jo på hva det er fornoe! Men testet negativt på fredagskveld (Testet fordi jeg skulle i utdrikningslag og ville ikke ta sjangsen)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørke blå faktisk, nei det har jeg aldri vært borti. Prøvd å google det? :gjeiper: Jeg syns mine pupper også er blitt litt rare i det siste. De virker større og mye mer følsomme. Men det kan jo hende de bare vokser for alt jeg vet :fnise: Prøve alltid å finne en logisk forklaring på symptomene mine så jeg ikke skal bli så veldig gira liksom! Ja det er greit å være på den sikre siden når det kommer til sånne ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte prøve jeg også, og nei klok vil jeg ikke si at man ble :fnise: Men er det noe jeg har lært er det at man aldri blir helt klok på den kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir seriøst sprø! Kan den ikke bare komme en gang for alle eller bare la være å vise seg i det hele tatt?! :kjefte: Igår blødde jeg et par timer, utfallet var helt lysrosa. Men så ble det helt stopp utover kvelden, idag har det ikke vært en flekk i trusa. Forventer jo mensen i morgen da egentlig, så fatter ikke metern jeg nå. Jeg ønsker ikke å teste før jeg er så godt som sikker på at mensen ikke kommer. Så jeg har gitt meg selv forbud til neste helg! Det skal jeg vel klare :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner så godt frustrasjonen! Men du klarer det, selvom det tilsier mange timer med grubling! Jeg heier på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...