Gå til innhold

I wish for an angel


Plutselita

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :vinke:

Der hadde jeg endelig samlet mot til meg og startet min egen prøverdagbok. I bunn og grunn syntes jeg det var litt tidlig siden vi bare har vært prøvere i 2 måneder. Men what the hell, ingen har vel tatt skade av å skrible litt om tanker og følelser nå og da :)

Jeg er, eller VI blir vel mer rett å si :P 22 og 25, vært sammen noen år, bodd sammen i 1,5 og er nå forlovet! :yvonne: Sluttet med p-ring i april og siden da har syklusen egentlig vært forholdsvis stabil. Men ettersom jeg har skjønt er det ikke sikkert at jeg har hatt eggløsning fordet.

Er nå på dag 14 av min 27 dagers syklus, så eggløsning skal vel være rett rundt hjørnet håper jeg (om eggløsningen da har kommet seg), så får vi se hva det blir til! :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Tar meg den friheten å "åpne" boka di jeg da :fnise:

:goodbye: og gratulerer med ny bok, krysser fingrene for at det klaffer fort for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvordan får jeg dagboken min som signatur? Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Lim inn linken der du redigerer signatur. Trykk på nicket ditt i boksen oppe til venstre > kontrollpanel > profil > endre signatur. Ved siden av smilefjeset i verktøylinjen kan du lime inn link. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! Ja jeg sier faktisk god morgen for jeg har nemlig nettopp stått opp. Nattevakt igår, trenger jeg si mer?

Jeg kan idag rapportere at jeg tror eggløsingen er på gang, har i alle fall hatt noen symptomer som skulle til si det :gjeiper: Litt stikking i ventstre siden av magen og ellers litt øm. Bortsett fra det er det lite å komme med.

Idag skal godværet nytes! Sol og sommer er utenfor døra mi og det er på tide å finne fram sommerklærne :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp, måtte jo inn å hilse på! Spennende med symptomer på EL, og i kombinasjon med fint vær kan jo du og din kjære få det riktig så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Så koslig at du stakk innom her! Ja, det skal sies ;) Ble litt :humpe: igår :fnise: Men det må til!

Idag er brystvortene mine begynt å bli ømme, igjen. Det skjedde sist etter antatt eggløsning også, så ting tyder jo på å være i orden da skulle man tro :gjeiper: Fikk meg en hærlig overraskelse i mårrest da min kjære vekte meg og skulle ha meg med på tivoli for å kjøpe sukkerspinn! Så det ble sukkerspinn til frokost! ...og et par brødskiver etterpå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jammen sies, de vet å overraske! Og jeg skal ikke klage på det akkurat, liker at ting ikke alltid er helt A4 :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld! Kan egentlig ikke nevne så mye anna enn de ømme brystvorten mine :fnise: Har vært sånn et par dager nå :gjeiper: gir seg vel om noen dager håper jeg. Ellers skjer det ikke så mye på disse traktene, avslapping, mye soving idag (var på nattavakt igjen), litt rydding og en tur i sola :skravle: Hvordan står det til hos deg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, hos meg går det bra. Dårlig med symptomer her i gården, men TR har hvertfall sluttet helt nå, så det er litt deilig.. Hadde besøk av familie i går, og det var riktig så kjekt :klemmer: Så idag skal jeg nyte siste fridag før det bærer på jobb igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en lat dag! Har egentlig ikke gjort annet enn å sove bort nesten hele dagen. De resterende timene har gått til en tur i dusjen og litt surfing. Føler egentlig et det er litt skammelig med tanke på det været som er ute. Men har ikke følt meg helt i toppform idag, vet ikke hvorfor. Men er vel bare en sånn daffedag :sjenert:

Sånn ellers holder jeg på å bli gal av ømme brystvorter! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jammen vært stille for tiden! Vel jeg kan jo si at jeg har hatt mye å gjøre og i tillegg er været mye mer tiltrekkende enn pcen for tiden :gjeiper:

Idag har jeg hatt en ubehagelig stikking på høyre siden av nedre del av magen. Begynte da jeg våknet og siden har det ikke gitt seg. Sånn ellers er jeg bekymret for at vi ikke kan unfange på en stund. Livet virker så stressende for tiden og jeg faller aldri helt til ro, ikke engang når jeg sover. Mye mareritt har jeg faktisk også, sånne mareritt man våkner helt svett av. Ja, det skjer veldig mye akkurat nå. Men håper juli måneden blir bedre :jepp:

Jeg har tenkt veldig mye i det siste, på alt egentlig. Men i hovedsak på dette med prøvingen og det å faktisk dele. Jeg har ikke fortalt noen at vi prøver, ikke engang mine bestevenner. En del av meg ønsker litt støtte fra de mens den andre delen vil holde det hemmelig til jeg faktisk har store nyheter å komme med! Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å holde tett til spiren sitter, selv om jeg så gjerne skulle delt alle mine tanker til de som faktisk forstår meg.

Anyway... Dere får ha en kjempe god dag og nyte godværet! Det skal i alle fall jeg :smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner dette å bli litt nervepirrende spennende, men også litt skremmende.

Jeg venter mensen tors-lør (selvfølgelig noen jeg da absolutt ikke vil). Men både igår og idag har jeg hatt noen bloddropper i trusa. Ikke mye, men bittelitt. Så ja det slo meg at dette kanskje var en festebløding siden den kan komme alt fra 5-12 dager etter eggløsning. Og jeg er idag ca 9-11 dager over (siden jeg aldri helt vet akkurat eggløsningsdato). Men så slo det meg at det er sikkert bare den svartens syklusen min som ikke er så stabil allikevel :kjefte:

Men jeg lever enda i håpet! Om mensen ikke har kommet til neste helg blir det testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...