Gå til innhold

Hva slags dyr fascinerer deg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

alle kattedyr i alle størrelser. det finnes til og med en variant på halvannen kilo med svømmehud mellom tærne!

elefanter.

skilpadder.

koalaer.

kenguruer.

sjøhester.

havotere.

bevere.

hvaler.

gorillaer.

rådyr.

ulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fullstendig haifrelst! (Hvithai, helst)

Jeg får fullstendig gåsehud av å se dem, og min største drøm er å dykke med dem (i bur, selvfølgelig! Er da ikke helt gal!) i Sør-Afrika...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katter i alle varianter - slutter aldri å la meg imponere!

Ellers kan de fleste gode dyreprogrammer få meg til å sitte fjetret til TV-skjermen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker kamler. Og kuer.

De har begge vakre, store, brune, rolige øyne som ser på deg som om de vet alt.

Kuer er også pene og kloke og er aldri i veien. De gir melk og er betydningsfulle generelt for det jeg synes er et godt kosthold. Både mens de lever og som døde med løk og potet til.

I tillegg er kameler morsomme, herlige å ri på og så har de deilige luftputeføtter som sier lavt "pooooofhh" hver gang de setter foten ned.

De er trygge, rolige og en fantastisk ressurs for store deler av verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter! I alle størrelser og fasonger. Fra den mest unseelige huskatt til den store løven på savannen i Afrika. Og bjørner i alle størrelser. Å få se en bjørn som står og fanger laks i en elv på TV er noe av det stiligste som finns! Så gøy det hadde vært å få se det en gang i virkeligheten. Men det forblir vel kanskje bare en drøm???

Forøvrig elsker jeg alle dyreprogram på Tv, uansett hva slags dyr det er. Men krypdyr av ymse slag er vel ikke akkurat favoritten, jeg må innrømme det... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...